lata underbara fredag

idag har jag då inte gjort nått vettigt alls. jag vaknade, saknade werner i två sekunder... och sen hittade jag min bok =D roslund & hellströms nya Tre sekunder. satan du, har sträckläst hela dagen. inte rört mej från sängen alls. jo, nu har jag juh det, magen mullrade till för en stund sen så jag gick upp och gjorde lite pasta (inte knäckebröd!! det är juh ändå fredag, lite fräsig får man vara). nu ska jag vila på maten en stund och sen dyker jag rätt ner i boken igen.

älskar när man hittar såna böcker, som gör allt annat mindre prioriterat oavsett vad det är haha =) synd bara att dom tar slut så fort då. eller ja, ganska tur kanske.. så kanske jag hinner göra allt jag hade planerat imorgon innan sötsöt kommer hem igen.

har fått värsta suget på bröööd =) mitt bröd, som jag bakar. det ska jag göra imorgon och äta mej proppmätt på och få i mej årets dos av mjukt bröd.

seriöst? är klockan över sju? det hade jag ingen aning om, trodde hon va fyra typ. jahaaa.. där ser man. oj då. ska jag göra nått vettigt alls idag? finns det några att leka med? jag ska nog kolla det... bara läsa lite lite till först =P

stupid bra bok

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu har Fritzl nått till gbg:



http://tjuvtittat.se/wp-content/uploads/2009/05/josef-fritzl.jpg

2009-06-15 @ 10:52:10
Postat av: erica

hahahaahah

2009-06-15 @ 13:53:19
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0