medans jag tänker på vad jag egentligen vill skriva...

den här har jag stjälat (jag vet att det inte heter så, faktiskt, men det ser fint ut) från jänet

KÄRLEK:

Är du kär just nu? MASSA hihihi
Har du någon kille just nu? jäpp, en blivande sambo till och med. söt är han också
Har du dumpat någon? några stycken kanske
Har någon dumpat dej? aa, gordon dumpade mej på gymnasiet. han tyckte det va jobbigt att jag blev svartsjuk för att han låg med andra brudar. jag va ganska korkad på den tiden =)
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? va? jag fattar nog inte, men... ja, antagligen.
Vem kysste du senast? werner så klart, men det va nog lite för länge sen måste jag säga
Vem kramade du senast? mr bird. kanarie alltså. och natalie, min  älsklingsbäbis
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? om han har dödslängtan =)

SKOLA:

Är du duktig i skolan? nej. eller, när jag vill är jag bäst. men jag pallar inte längre, hur värt är det?
Har du bra betyg? hade bra betyg i gymnasiet och högstadiet. nu är jag godkänd, nöjer mej med det.
Har du fått göra om ett prov någongång? japp. nån gång i gymnasiet kanske, och två gånger på högskolan.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? jag har fått alla rätt på några prov. för jag är grym när jag vill.
Sköter du dej i skolan? nej. i dont pall.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? jag har nog tuggat på det mesta under skoltid.
Haft mobilen på lektionstid? har du andats dagtid? (vafan va detta för fråga egentligen?)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? antagligen, men jag lyssnade nog inte så noga om jag pratade i telefon....

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? fyra med mej, 6 med morsorna, 7 med extra lillebror... gud vet hur många om vi ska räkna alla som räknas egentligen
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? nej, jag har flyttat hemifrån.
Trivs hemma? jag älskar hemma, det finns en diskmaskin där. och föräldrar som är söta. och en lillebror som är snäll för det mesta.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? aa, det är väl en av få saker jag ångrar faktiskt.
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit absolut, men slå? vem fan slår sin mamma? då är man dum i huvet
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? hihihi... njaaa. det va väl nån månad sen kanske. eller när va det? ett tag sen =)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? det va det mest befängda jag hört, jag skulle väl aldrig kalla dom nått sånt. vi använder förnamn, det är likvärdigt....
Du älskar din familj oavsett vad som händer? har jag juh gjort hittills =) and for ever and ever and ever. det är mina puckon, jag älskar dom jämt.

VÄNNER:

Du har vänner? nej, jag är ett jäkla f*kktard som bara lever på låtsas. jaaa, jag har vänner.
vilka skulle du kunna offra livet för? dom flesta... kort och gott.
Du brukar vara med? pålen. kårmupparna. sötwerner. lieblinn. jänni. sånna där.
Vem/vilka var du med sist? willepille wilson. vi gick och röstade.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? uppenbarligen =P
Är det okej att ha kill-kompisar? annars skulle jag dö.
Har du pussat någon av dina kompisar? någon? jag har nog pussat allihopa. massvis med gånger.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? ganska ofta =)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? jaa, jag tappar bort dom så lätt när dom tar av sej reflexvästarna och namnskyltarna.

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? NEJ. när jag kommer ihåg. när jag vill. när jag hinner.
Putar med läpparna på foton?  näpp, bara på skämt isf.
Använder foundation på läpparna? om inte det är ett annat ord för vaselin chansar jag på inte.
Super dej packad varje helg? hrmhrrrrmmm. kanske.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? jag har ingen plattång ens en gång, mitt hår gör iaf som det vill.
Ditt hår e knallblont? NEJ. men jag drömde det en gång, jäklans läskit.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? ja.
När drack du alkohol senast? igår
Vem bjöd dej på alkohol? micke. stupid "jag vill tacka min mamma"- tequila!!! minnesluckor! damn it!
Vad var det för sorts alkohol? tequila då, som sagt. stupid stupid tequila.
Brukar du dricka alkohol? ja, helst och gärna =)
Har du druckit öl? ja
Tycker du om öl? mums mums mums. sarek och bellman for the win
Har du varit full? ja

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? ibland
Vill du bli kriminell? om jag får va med i maffian. och gifta mej med en irländare. annars inte, tack.
Varför gör du sånt här? för att jag uppenbarligen har nått fel i huvet.
Vad är inte okej med att vara kriminell? att man har en tendens att göra massa olagligt kanske?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nej, jag ringer pimpim och jocke =P
Har du suttit i fängelset? bara när jag har spelat monopol, eller tjuv och polis.
Vill du hamna i fängelset? om jag skulle va hemlös hade det vart ett hyggligt alternativ.

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? njaaa... alltså, jag är alltid en berg- och dalbana i mitt humör...
När grät du senast? oj... några månader sen antagligen?
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? nej, det tror jag inte.
Du har slagit ner någon? aa, nån gång kanske. en gång va det inte med flit, alls.
Du har skadat någon med flit? garanterat.
Har du någonsin viljat döda någon? en gång i månaden minst. oftast samma människa/människor.
Vem bråkade du senast med? min egen dumhet. innan dess... ska vi chansa på ka kanske? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0