om nån undrar...

... går det hur bra som helst att prata i mobilen i duschen. man behöver bara lite finess.

jag stod och duschade i godan ro när jag hör hur det börjar ringa. bäst att kolla vem det är iaf, jäää det är sötsötwerner.
helt utan att tänka på det svarar jag faktiskt, eftersom jag så klart vill prata med honom, och sen inser jag att jag står i duschen fortfarande. jag lutar mej ut,och står lite halvt om halvt i duschen. vi pratar vidare och jag inser snabbt att världen utanför duschen inte alls är lika varm och skön, så jag hamnar liksom omedvetet mer och mer innanför duschdraperiet igen. och helt plötsligt står jag där, med telefonen i högsta hugg, mitt i duschen.

det gick hur bra som helst, man får bara se till att ha koll på vattnet =) vicka huvet åt rätt håll bara, och undvik direktkontakt mellan vattenstrålarna och mobilen =)

nee, okej det va kanske inte jättesmart gjort, men lätt värt det. och mobilen klarade sej fint, nemasproblemas.

röj röj röj.

följande ska bort från min lägenhet:
tvbänk (jennie har paxat)
två vita bokhyllor (en billy)
en blå bäddsoffa
ett vitt soffbord (lack, från ikea)
en 200x120 säng

följande ska bort från werners lägenhet:
en fåtölj
ett hörnskrivbord från Ikea, ja ett sånt ja
tre soffor
massa liter vin av tvivelaktig smak... =P

och nu är det garderobsdags, fynd kommer göras som inte är av denna världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0