Så klart...

Jaha, här sitter jag sen en timme tillbaka på stationen i karlshamn. Varför? Jo, jag hade nämligen pengar på kontot att ta mej hit igår... Men uppenbarligen inte för att ta mej hem. Sjukt bra. Not. Tur att man har en sån där suverän ida som är godhjärtad nog att komma och hämta klantiga mej. Vad hade jag gjort annars? Tack tack tack super-ida :)

känns som en bra början på dagen/helgen. Eller som ett tecken kanske? Läge att bli väldigt nervös för bilfärden senare idag? Ja, kort och gott. Värt det? Ja, så klart.

Det bästa är att batteriet till mobilen inte riktigt vill vara med, men just nu känns det mest som att det kan spela kvitta. Det är ju tydligen meningen att allt ska gå åt helvete idag så då kan man lika gärna sluta försöka motarbeta ödet.

Tänk om jag bara inte hade varit för feg för att våga åka utan biljett. Det har ju hänt tusen gånger att dom inte kollar, men bara för att det är just idag hade det ju inte funkat. Jäkla skit. Jaja.

Nu ska jag nog fortsätta sitta här, bitter och trött, och blänga surt på folk. Men om si så där tolv timmar, plus minus, är jag hemma hos mamma och pappa :)

nu kom ida, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0