sista dagen

idag är det sista dagen det bara är jag här... =) imorgon så är det liksom vår lägenhet. hur sjukt är inte det? hade nån sagt för två månader sen att jag skulle ha en sambo nu hade jag garvat ihjäl mej. HELT GALET UNDERBART.

idag har jag förhoppningvis sett till att min kära säng inte hamnar på tippen utan hos en trevlig familj vars son ville ha en bredare säng. känns som att historien uppreper sej lite kanske hahaha =) men hellre det än att min goda kamrat och vapendragare skulle ligga och skräpa nånstans. tvi vale.

har tvättat idag, och det är sjukt tråkigt. jag begriper varje gång varför jag gör det så sällan. värdelöst. ett nödvändigt ont som skulle kunna undvikas om man bara va miljonär och faktiskt kunde köpa nya kläder hela tiden istället för att... att göra det ändå och sen svälta så kläderna inte passar iaf...

om några timmar är der dags för kårenmiddag med metropol. ska bli skoj skoj, och gott gott =) synd bara att det evetuellt innebär bakfylla imorgon... nått som kanske inte uppskattas av werner... men jag kan städa och må dåligt samtidigt. faktiskt. och om det mesta är gjort så är det juh inget att va nervös över =)

happ nää.. fortsättning följer...hela tiden.



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0