slutet början alltihop

förspelet - vilken grej. det gick suveränt, eller det blev ingen katastrof iaf. tack vare utvärderingar och grejer så blir det nog bara bättre till nästa år. men för att vara första gången så gick det nog väldigt bra får jag säga.men i ärlighetens namn, jag är så trött på allt som har med det att göra nu att jag inte pallar skriva om det. det gör jag vid ett sån därnt sen- tillfälle, om det dyker upp.

annars då, läget och sånt? jovars, sötsötwerner frågade chans på mej i torsdag, jag sa ja och sen ändrade vi status på facebook så nu är vi tillsammans på riktigt =) tjihooo <3 en av tusen bra-grejer med det är att då har vi juh faktiskt vart tillsammans i en hel månad när han flyttar in, så då är det juh lugnt =P jag längtar faktiskt. inte så mycket till att få flyttstäda och sånt, men till att faktiskt få bo med nån, nån som man tycker väldigt mycke om. hur rockigt är inte det haha =)

jaaa.underbart. finns nog inte så mycket annat att säga så här års. jag har flytt kristianstad nån dag och gömt mej i karlshamn. måste cepeplugga och läsa tusen böcker,så då är det liksom bra att vara på flykt från allt annat ansvar.


aaa, nee. dags att göra det nu då, samtidigt som jag väntar på kabogubbarna som ska ta hand om översvämningen i werners badrum. suck. stupid skola.

puss puss puss han är så jäkla söt ska ni veta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0