snart äre fredgsmys

jag fick den på hjärnan innan, den från olws eller estrellas reklamfilm... stupid låt i hela huvet

annars då, läget och så?
jo finfint, gick upp mitt inatten (typ halv åtta säkert) för att gå på ett möte.. som va igår. jävla typiskt, hejja mej att skriva in rätt dag i kalendern. i'm sorry, det är sommar.. hjärnan går inte riktigt på högvarv kanske.

det resulterade iaf i att jag och mister käj-äj kunde va nyttiga. vi har rensat spritförrådet. jag skulle köra handtrucken, det gick så där bra så dom underbara gossarna från metropol fixade det (det är lite så jag jobbar, se hjälplös ut och fräs stupid till allting så gör nån annan välvillig stackare det åt mej). men jag lär mej nog snart köra den också, hur svårt kan det va? stupid hjul som inte gör som jag vill bara.... och massa väggar och skit.

sen skulle vi fixa en lampa som rasade ner i köket. ka fixade, jag läste tidningen och gick och hämtade skruvar och dubbelhäftande tejp.

och sen kom det roliga, upp på taket. glassigt ställe, där ska jag gömma mej ofta när det är sol ute =) det bästa var att jag inte ramla ner. det sämsta va att jag hade kjol, aldrig bra klädesplagg att ha på ett tak.

om cirka 48 timmar bär det av till västerås, tjihooo =D stackars päronen och den andra avkomman är sjuka dock, hoppas dom blir friska innan midsommar. annars är dom juh inte så roliga. eller jo, febriga tankar i familjen andersson/paulsson slutar bara i katastrof. lite alkohol på det så kan det bara bli... alldeles underbart. men vi ska nog göra ett tappert försök att inte chocka den stackars werner allt för mycke. betoning på försöka och allt för mycke.

nej back to buisness, måste juh finnas nått vettigt att göra här. kanske. röja? njaa. dona? kanske.. kaffe? taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0