snöstorm

jag fryser ihjäl. for real. det är omänskligt att frysa så här mycke! i juni!! hallå, vad är problemet. jag fryser inifrån och ut, det spelar ingen roll hur många tusen kläder jag har på mej, eller hur nerbäddad jag är, jag fryser. mina dumma händer är alldeles blå.

jag behöver en varmvarm kram av min finaste söta. men han kommer inte förns på onsdag, så jag får vällan frysa tills dess. det är okej. =) för snart kommer han inte va för långt bort för en kram längre. och det gör mej glad =) och lite varmare inombords. haha. jävlar va fjantig jag känner mej. men det får väll va så då.

nu ska jag börja städa. och göra massa plats över allt. för jag är inte ensam längre =) tjohoo

jag drömde inatt, om flyttstädningen. så klart va det en bra dröm, där jag upptäckte helt plötsligt att det juh faktiskt fanns två rum till vi kunde bo i, så att jag slapp slänga alla mina grejer. fast det va mindre kul när werners mamma började skälla på mej för att mina kläder låg precis över allt, och aldrig verkade ta slut. skönt att min egen mamma slapp ha den rollen för en gångs skull hahaha =P jag ska rensa, jag lovar.

det killas i magen när jag tänker på det. på samma sätt som det killades första gången jag skulle hoppa i tortunagropen, inte i hundgropen men från berget vid den fina gropen. jag va egentligen alldeles för feg för att göra det, men visste att jag ville. det skulle antagligen gå bra, men så klart visste jag också att det kunde gå alldeles åt helvete om nått gick fel. och eftersom jag inte tycker om att fega, så hoppade jag. och det va härligt som tusan. och allt gick bra. och jag gjorde om det hundra gånger minst. och eftersom pirret är detsamma nu, så betyder juh det bara att det kommer gå bra nu också. första dan och minst hundra dagar efter det. gärna flera hundra dagar så klart, men det behöver jag väl knappast säga.

nu ska jag sluta va så fjantig och städa istället. och lyssna på ashäftig hård musik. och svära massvis när snabeldraken inte gör som jag vill. och inte va ett dugg rosa. damn it =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är apsilut inget fel alls på att vara ROSA! :D

2009-06-10 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0