sov här hos meeej

aaa, det kom juh inte så väldans mycke folk igår, men det va trevligt iaf =) av nån dum anledning kände jag att jag saknade stället desutom, har juh typ inte vart där på säkert en vecka... helt skadad =P tur att jag kommer bo där om två veckor och ett år fram över =) bo där också, menar jag så klart  =D

idag vaknade jag KVART ÖVER FYRA på morgonen när werner skulle gå upp. det va så där skoj. alldeles kallt va det också, för vi hade sovit med fönstret öppet. det gör jag inte om förns den där gula saken i himmeln gör det outhärdligt varmt igen.
när han väl hade gått iväg till tåget (jag stannade i den varma sängen istället för att följa med... dålig flickvän eller bra sängkamrat? =P ) trodde jag att det skulle bli lätt som en plätt att somna om. icke. typ vid åtta slog ögona igen, hurra vad roligt. det är super tråkigt att va vaken själv mitt i gryningen om nån undrar.

jag vet att jag drömde nått jätteskumt sen, att jag vaknade och va alldeles väck i huvet... men jag kommer inte ihåg alls va den handlade om,, typiskt.

jag vaknade vid lunchtid igen iaf och gick ner till kontoret. där hittade jag min trogne springare så klart =) jag lurade med honom till ica där vi hittade POWER COW milk shake. så fult att vi va tvungna att testa. jakob fega och köpte bara choklad, jag köpte en jordgubb också. jag gillar inte alls saker som smakar jordgubb om det inte är just jordgubbar btw.
vi kände på oss från början att detta inte skulle bli nån jättehit, och vi hade fick väldigt rätt. jävlar i havet vad funky dom smakade. speciellt jordgubb, hrm hrm...

sen satt jag och gjorde nyttigheter, skrev ner massa saker i mitt BS-B (bra skit- block). läget är juh under kontroll för bövelen. det enda jag behöver lära mej är verktygen... och det ska jag juh ha med ka nån dag... eller så frågar jag werner för säkerhets skull =)

han är så jäkla underhållande när han sover förresten. han pratar mumlar klickar smackar gnisslar snarkar tusen saker. och ibland är man helt säker på att han är vaken, för han pratar och svarar och tittar. men icke. så för nån natt sen vaknade jag av att han låg och halvdrog mej lite i ena armen, jag låg med ryggen mot honom. jag vände på huvet för att kolla vad han höll på med och då drar han lite mer och fösande, samtidigt som han säger med världens gulligaste, kanske ynkligaste, röst och klappar sej över bröstet: koooom, sov här hos meeeej! hihihihi, tönt <3 men jag gillart =)

näe, resten av dagen ska fyllas av hushållsnära tjänster och skönlitteratur =) slapp torsdag, as it should be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0