sovvarm

helgen i tusen punkter

1. sjukt bra bok
2. öl/vin- dejt för övergivna med wilson
3. utgång, en hel timme på class med knäppona.
4. kebab, och vitlökssås i håret
5. bös- möte, hur va året egentligen?
6. bakis
6 ½. rasmus på luffen på fyran. fakkin lovly.
7. - kom till lund då? - okej =)
8. tåg tåg tåg
9. sushi MUMS MUMS MUMS
10. blue nun rödvin, typ bläää
11. drinkar, mums mums mums
12. packad linn
13. mer packad linn.
14. däckad linn, hej då lund =)
15. buss?!! stupid tåg som inte funkar
16. nånstans i narnia...
17. tåg tåg tåg, sötsöt redan hemma
18. PUSSAS massa
19. 08:20 - nu har jag sovit färdigt. - neeeej! - jo, va ska vi leka nu? (OBS, jag va den som hade sovit färdigt, jag!!)
20. 12ich. frukost/lunch
21. 14.10 matkoma
21½. werner lär mej flasksystemet. helt briljant. med streck och allt.
22. sova middag, man blir trött av mat
23. 16.00 dejtdags! första dejten med han den dära werner, spännande. hoppas han är söt...
24. promenad till stan, hålla handen... ganska okej på första dejten väl?
25. rose garden. buffé. hela magen full.
26. missar första bion, stupid goda mat.
27. hålinspektion. tant i diket. kanoner. the river helge. kultur på första dejten, inte dåligt...
28. tivoliparken. fåglar. stort minus. även om det va jag som ville gå dit... =)
29. kaffedags
29 ½. nu har vi byggt ett flygplan á la macgyver
30. - jag kan bygga en bokhylla?! - jaaa =D (händig man = bra man, bra man + söt man = bäst man)
31. äntligen, Änglar & demoner!
32. popcorn all over the place
32. kvällspromenad. första dejten avklarad. bara en puss på kinden, jag är en fin flicka.
33. sova sova sova
34. hejdå dumma sötsöt. stupid öland, sveriges näst mest stupid ö.
35. tom säng.. fortfarande varm säng. trötta ögon.. oj hej då måndagmorgonen, jag återkommer.
1000. det är inge roligt att vakna utan dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0