tråkigare än så...

vad göra? tvätta, nej? tvättid imorgon.
städa? går inte, det är juh för fan tvätt överallt.
alla andra alternativ? jag ger upp.
pussas? går inte, han bor inte här... än =)

så vad gör man då? jooo, man sysselsätter sej med massa sånt härns skit...

Min kvinnliga sida:

[ ] Köpt en hårfön? (jag har en dock, misstänker att den inte fungerar... eller börjar brinna spontant snart..)
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor? (suck, 9 fall av 10 är det jäkligt tråkigt dock.. om det inte går snabt, fort och lätt.. med positivt utslag =P)
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x]
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? (hallå, har nån sett hur söt min pojke är eller?!)
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn? (han ska heta jonathan och inte tändstift. punkt.)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand? (babba vem? vad har hon gjort egentligen?)
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ ] Känt mig sugen på en kopp te?
[ ] Känt glädje över att få blommor i present ? (att ge blommor till nån utan luktsinne är lite som att ge en spegel till en blind)
[ ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? (jag är för jäkla dålig på sånt därnt och hoppas alltid att nån annan löser det..)
[x] Blivit arg utan anledning? (skojjaruh hahah)
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om någon klädaffärs val av modell?
[x]
Pratat skvaller?
[x]
Varit arg/sur utan att tala om det? (jag behöver aldrig göra det, det syns så väl ändå när det sitter ett åskoväder i rummet)
[x]
Kramat en kille?
[x] Dansat?

Totalt: 15 poäng

Min manliga sida:
 
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?(snarare hur lite.. när man va yngre och kom hem till pappa och mamma)
[X] Ätit en blodig stek? (MUMS MUMS)
[ ] Läst en biltidning?
[x]
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (jag kan om jag vill)
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[x] Skött grillen under en grillfest? (det va dock bara fyra tjejer där.. men det räknas!)
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
[ ] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?(senast idag, stupid ka, stupid lasse!)
[X] Sett alla Die Hard eller Rockyfilmerna? (och jag hatar samtliga inblandade personer som tvingade mej till detta)
[x]
Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[X]
Läst nick hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? (det gick nog inte så bra dock)
[x ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?  (jaaaag? bara dom första gångerna kanske...)
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand? (jag kan laga mat, och ibland trasiga saker)
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[x] Tävlat i att dricka öl?

Totalt: 15 poäng

gött... jag är dubbelkönad. vilken höjdare serru. jaja, får väll sätta mej och glo på die hard 2 medan jag målar naglarna då eller nått.. eller inte.

är det sovdags? men om man inte är trött då? STUPID dygnsrytm som är trasig.

Kommentarer
Postat av: Em

Hörru, blommor kan man ge i annat syfte än att dom ska lukta gott. Jag fick blommor av adam en gång och då önskade jag att jag inte hade luktsinne, för dom luktade faktiskt helt ärligt bajs. Men åh så fina dom var! ;)

2009-06-25 @ 11:10:09
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Hanna (kusin)

Jag fick 17 p resp. 11 p så jag är tydligen kvinnligare. Good to know!

2009-06-25 @ 12:50:43
URL: http://lillahanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0