vattenmelon och reservdäck

då va midsommar över. alla överlevde, alla va nöjda och det gick finfint hela tiden. för det mesta =)

highlights? ganska många haha.
torsdag
- jag är fast i karlshamn, stupid fattiga konto. ida får komma och hämta mej =) tack tack tack igen
- övertrött redan klockan elva, hur fan ska jag palla köra klockan tre till västerå?
- bråkig hungrig werner i bilen lider svältnöd eftersom stupid växjö inte kan vara tydliga med vart maten finns
- törstig trött werner lider törstnöd i bilen för att nu stannar vi inte förns i örebro. damn it =)
- maaaaaamma, pappaaaaa, bröder <3
- stakettjuven, natt I (ljud på landet skrämmer tuffa pojkar från stan, som werner t.ex. hahahaha)

fredag
- får man ta öl nu?
- pappa och werner boundar över utseendemässiga likheter
- god mat och gott sällskap. stupid regn dock
- absolut mango forever
- nattmaten som gjorde att jag kunde vakna pigg klockan 06:10. inte poppis hos vissa andra, men... =P

lördag
- hela huset är bakfullt, utom jag. jättetråkigt.
- frukt i massor!
- anders kastar vattenmelonen i golvet
- hem till jääääänet
- kubb. ingen vinst dock. inga kommentararer.
- urmysig kväll överlag.

söndag
- muchos bakfull
- stan, ikea, ingen bäddmadrass men massa andra bra att ha grejer
- morfar och gun <3
- morfars vin och äppeljuice
- morfar vill kasta reservdäck och/eller fotbollar på grannen. hårspray är bra mot hår och rådjur.
- sanslöst varmt överallt.
- stakettjuven, natt II (nu lämnade han nog tillbaks det...)

måndag
-sjuuuukt tjurig erica vill inte alls va vaken tio i sex på morgonen.
- bil är skit när man måste köra
- bäddmadrass på ikea i jönköping, tjohoo
- stupid fartkamera mitt i urban sports- samhället
- hjärnan tappas på vägen... borttappade saker och inlåsta hemnycklar får werner att sucka. men han älskar mej ändå.
- vattenmelon går att äta i duschen. och roligt är det också.

det va midsommar. i år igen =) bra va det, mysigt. och alldeles naturligt.

om fyra dagar flyttar sötsöt in <3 det är alldeles förskräckligt underbart om jag får säga det själv. här...håll!

Kommentarer
Postat av: JäNeT

Tack darling för visiiiiten! Hemskt trevligt, de må jag säga!! <3

2009-06-24 @ 16:07:56
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0