20 frågor

- kan dumbo fortfarande flyga när han har vuxit upp?

- vilken vuxen människa kallar egentligen sig för "en glad filur"?

- varför har inte evolutionen fixat det här med kroppens reaktion mot alkohol?

- hur kan man skära sej på ett förkläde, egentligen?

- om newton inte hade kommit på det här med gravitationen, hade vi hoppat högre då?

- kan man göra kullerbyttor i uppförsbacke?

- varför är sängen alltid mest bekväm när man måste lämna den?

- varför blir alltid det ena ögat bättre när man sminkar sej?

- varför glömmer man saker man borde komma ihåg, men kommer ihåg saker man vill glömma?

- varför hittar man aldrig det man letar efter förns efter att man inte letar efter det längre?

- hur kan man gå vilse på en raksträcka?

- hur kan man gå vilse i ett hus med en ingång?

- varför är högklackade skor finare mer obekvämare?

- varför förväxlar man ganska ofta fjärrkontrollen med telefonen?

- varför har man ens uppfunnit stringkalsonger för killar?

- varför får man ont i magen av allt som är gott?

- varför kan man aldrig sova när man får, men somnar väldigt gärna när det är högst olämpligt?

- varför får jag bara som jag vill när jag vill och inte när det borde väldigt bra om jag fick det?

- varför köper man cola när man egentligen är mer törstig på annat?

- vem tyckte egentligen att snowjoggers va en fräsig idé att lansera?

- tyckte folk verkligen att dom va urläckra på 80talet, eller låtsades dom bara för modets skull?

- vad är egentligen snor till för?

- om det inte är meningen att man ska blöda, varför går det så lätt hål på skinnet för?

- finns det asiatiska dvärgar? (jag har aldrig sett nån iaf...inte ens på film)

- varför kollar man på klockan innan man svarar på om man ska gå hem eller om man är trött?

- vad fan menas med vinkelvolt?

- hur hade jag varit om jag va född i annan tid, typ i början på bibeln?

- finns det några gränser för hur dumma i huvet folk kan bli?

- kommer verbet "att frtizla någon" finnas i SAOL inom några år?

- hur många gånger på ett år kan egentligen The fast and the furious - tokyo drift sändas på tv?

- vad hände med skurt?

- kan man verkligen gå vilse i mörkret, för om det är mörkt vet man juh inte vart man är?

- när vart långfingret det dumma fingret?

- om nu inte blindtarmen har nått speciellt syfte, varför finns den kvar?

- om globen ramlade omkull, hur långt skulle den rulla?

- varför har jag egentligen inget bättre för mej just nu? (kom ewa så går vi och förspelar....)

Kommentarer
Postat av: Anders

Det finns ju minst en asiatisk dvärg, han i bondfilmerna Nick Nack. Jag tycker att han ser Malaysisk ut iaf

2009-03-31 @ 19:31:14
Postat av: JäNeT- Så klart!

Citerar dig fan i min blogg- du är för skön!<3

2009-04-02 @ 09:09:19
URL: http://psycho.shedevil.se
Postat av: Anonym

Skurt dog av botoxöverdos (Silvia tipsade honom om den nya innegrejen och han kunde bara inte hejda sig)

Ja, vad fan är det för roligt med vinkelvolten? Man kanske lär sig det när man blir vuxen och börjar jobba som pedagog.

Frtizla och kåpypejsta kommer! 100 på det!

Cola är gott. Godis är gott!

Jag är på Förspela!

2009-04-02 @ 21:01:25
Postat av: erica

det är bara rent elakt att påstå att skurt är död. jag tror att han och björne är tjenis med varandra nu och leker i en undangömd studio nånstans...

2009-04-02 @ 21:08:04
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Adam

Hej Erica



Jag tyckte den här texten var kul och undrar ifall jag kan få lägga upp den på min sida. Du kan väl mejla mig på epostadressen jag angivit. Toppen!



/Adam

2010-07-25 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0