åååååh, bordsskål!

å hjälpes vilken helg. vettifan hur man ska börja riktigt. det kanske blir en sån hära helgen i korthet, blir nog enklast..

fredag.
inte göra tenta, eftersom jag inte hunnit plugga ens en liten stund. sitta på kåren och fixa med brakfesten. stressa ner på stan klockan tio och köpa alkohol och maskeradkläder, blev en finfin pyjamas. kontorstid på 6m (det va då evan kom haha). efter-tenta-pub. trasig fritös, död åt den. stressa hem, hämta grejer, springa tillbaka. böka med brakfesten och byta om. hämta pallen med cider och inser att, hjälp... det kommer bli en sån kväll. slavar och grejer kommer. festen börjar, dimman tätnar ganska så snabbt. 5 spänn för cider, det gick juh strålande.sjunga skråla äta leka dricka dricka dricka dricka. se tommy i bikini. skratta åt aspackade fidde och hans skoskav. städa undan och åka hem. mycket bra brakfest. jag vet det för fidde sa det tusen gånger. det och att jag skulle se kenny starfighter. i will.

lördag
stupid klocka väcker meh halv nio, dags att gå till kåren och städa. vänta på mange. vänta på tommy och malin. äta lite pizza som blev över, blä va äckligt. allt va typ färdigt när mange kom, bara den halva pallen cider som skulle ut igen. titta på slutet av råttatoil (eller hur skiten stavas) och sen vandra hem. packa för karlshamn, gå till 21an för att hämta folket och skälla på tommy för att han inte kom och städade köket. folket va astråkiga så det blev bara jag och nina som åkte, men det räckte gott och väl =) hittade joan maggan och emelie på stationen. dricka "äppeljuice" på tåget och prata massa strunt om fruntimmer och annat skräp.
hem till donkis, öppna min absolut päron och blanda med avslagen ramlösa. mums mums =D dimman tätnar igen. leka lite tror jag, snacka mycket =) ner til kåren, sittning. fick ett punchdränkt märke och en citron istället för den äckiga maten <3 bästa ever. sen har jag ingen aning om vad jag egentligen gjorde, sprang nog mest omkring och lekte med alla jag kunde hitta. jennie upplyste mej om att jag hängde mycket i baren... det kunde jag nog ha listat ut själv också... =) jag och donkis bestämde att han va min lillebror, eftersom han ändå ser ut som en sån =) sen va det hemgång genom den läskiga jäkla kyrkogården. varför lägger man en kyrkogård på vägen från kåren? så jäkla dumt. efterfesten.. jadu. jag och jennie skrattade sönder oss åt en skål, bara för att vi hällde lite vin och grogg i den och sen kom på att det kanske va en finskål. jag skrattade så jag fick ont i magen, men man va nog tvungen att vara där för att förstå hur roligt det va. efterfesten höll på till halv nio på morgonen när jag somnade som en liten boll. gött.

söndag
vaknar några timmar senare av att lillebror donkis sätter sej på mej i soffan och säger att det är dags att moppa golv. mm, det va det. konstaterar att vi har tappat bort alla andra kristianstadfolk, bara jag och jennie kvar. sen hittade maggan oss, men dom andra va feteborta. hoppsan. jaja, surbullar som vill sova istället för att festa slipper väl va med och leka då.. dags att gå upp. först donken. sen moppa golv. sen dö i soffan. gött mos. sen tåg hem. huvet känns som megamos. sitter och fnissar åt ingenting för att jag är så trött. hem till underbara knäckemackor med ost, soffa, dusch <3 och sen återförenades jag med min number one älskling sängen. och där sov jag i tolv timmar tills jag vakande nyss.

and now, time för knäckelunch och sen kåren tills kvällen är över. sweet.


Kommentarer
Postat av: Ambulanzen

Jag vill me på såna roliga saker :/

2009-03-31 @ 06:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0