bla bla yo, bla bla

scheisse. det är fredag idag och planen är att vara nykter =) en bra plan, kanske. om jag inte får hur tråkigt som helst för då tvingar jag linn att följa med mej till kåren och dricka absolut mango.åh va gott! jag kommer nog ha tråkigt.... jävlar, där försvann min nyktra fredag som en vindpust. damn it. the force is not so strong in young erica alltid.

igår kollade jag och pålen på benjamin button. den va sjukt lång och seg. baklängeslivet är mycket mycket bättre, även om det är en ungdomsbok man plöjer igenom på två timmar. dock är det inte så mycket brad pitt med i boken... men man kan alltid fantisera.

på tal om att fantisera, pålen visade mej en trailer till mr depps nya film. han har kostym. han har kostym. jag dregglar. en liter i minuten, minst. åååååhh.

malmö va askul förresten. fast roligast va när jag kom hem och såg att sofie hade misslyckats totalt med att bädda min bäddsoffa. jag och ewa låg i ett hörn och skrattade i säkert tio minuter. lovly ladies, va skulle livet va utan er ibland =) jag skulle gärna försöka beskriva hur sofie låg, men det är nog omöjligt.. jag kan visa er när ni har vägarna förbi min bäddsoffa helt enkelt =)

imorgon är det dags för sofies 25årskalas. det kommer bli så roligt =D så underbart roligt. ser fram emot det så mycket att det nästan pirrar i magen. sucks to be alla er på Synda, det här kommer va roligare =P

puss. puss! puss? nähä, skit i det då...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Puss

2009-03-06 @ 12:58:45
Postat av: Anna

Puss!

2009-03-06 @ 18:32:26
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0