det regnar... piss

nej, alltså. det regnar inte piss, utan det är pissigt att det regnar. det skule lika gärna kunnat regna piss, för det är på ungefär det humöret man blir. om maninte är jag, för jag känner mej allt lite glad ändå. varför? har ingen aning, jag har inget att va glad för så jag är väl bara lite pillimarisk eller hur det nu va gamle lennart brukade säga.

har skola hela dagen, ganska underhållande eftersom gustav  beter sej som en trilsk sjuåring. ganska roligt att titta på, förutom när han petar på mej med sin stiftpenna. han är så bara för att hans flicka har vart i fjällen hela helgen och inte kommer tillbaka förns på söndag morgon. gustav är alltså rastlös och obstinat. skoj.

efter skolan är det dags för 6Ms stormöte, ska bli roligt det med faktiskt. jag ska sätta på mej mitt snällaste leende och överatala alla slavar om att dom visst vill hålla på med Förspelet - vägen till Klimax. Jag kommer lyckas. Lyckas jag inte. så slår jag dom allihop med piskan, så måste dom säga "Åh, vilken bra idé" oc så får jag som jag vill iaf. Jag får alltid som jag vill, om jag verkligen vill det. Och jag vill ha Förspel. För det kommer va mycket mycket skoj. Väry skåj.

Nu ska jag tllbaka till skolan. Hoppas Gustav har lugnat ner sej under lunchen, annnars är det Jonas tur att sitta brevid honom. baske mej. bä bä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0