en evighet...

så länge har den här dagen hållt på. jag lovar, jag tog tiden på min mobil och den har dött nu (det beror inte på att jag inte vet vart min laddare bor för tillfället, absolut inte).

jaaa, dagen i korthet efter min ömma moders brutala väckning halv tio på morgonen:
tittade in i garderoben och insåg att jag har en garderob smällfull med fula kläder. funderade på att gå inlindad i det kycklinggula velourtyget i ren protest. kände efter och tyckte att det inte var en bra dag att hamna på psyket så istället sorterade jag ut dom minst fula kläderna ur tvätthögen och tvättade.
kokade gryta, tänkte att det skulle bli ganska lite. när den största kastrullen höll på att svämma över (jävla skit) bjöd jag in pålen på lunch. vi kollade på Pans labyrint medan vi åt. jag tänkte lägga mej bekvämt i sängen eftersom pålen behagade ta upp hela soffan. det skulle jag inte gjort, av två anledningar. 1. jag blev sjukt trött. 2. jag fick nackspärr, fast i axeln. ja, jag vet att det då borde kallas axelspärr, men det låter juh sjukt dumt, så tills jag har frågat någon bättre vetande lider jag av nackspärr i axeln, punkt.
filmen tog slut, dags att dra ner till kåren för att sitta på ett möte i ljuvliga 2½ timme. vi fick mycket sagt dock, det va juh bra. hem, äta kvällsmat (knäckebrödsmissbrukare for life, jag erkänner... men jag klarar mej inte annars). bort till 21an på ASSmöte. blir lätt stolt över hannahpanna som styrt upp allt så bra =) hejja hejja!
sen hem, fick sätta mej och börja skriva om hemsidan till Förspelet.det är färdigt och gjort, nu ska det bara granskas av KA och läggas upp på själva sidan av nån som inte lagar sin dator med träslev (det är jag). men vi hade många kandidater till det innan, så det löser sej nog innan veckans slut om jag får som jag vill. gå in och glo med jämna mellanrum, så blir det som en glad överraskning när den är uppdaterad =) www.forspelet.info is the shit. inte just nu, men snart.

och nu, nu är jag bara trött och ska bädda om sängen med finfina lakan, för imorgon ska först gå upp klockan sju för att tvätta lakan, och sen ska jag bli vald till kårhusgeneral klockan tolv. banne mej. heja sofie! heja ida! heja ewa! heja elin! QK for the winn =D som jag sa till jakob idag: imorgon kåren, om 20 år världen! =P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack tack, som jag sa, jag satsar på att ASS-blir worldwide ;) eller tja iaf.. lagom vid liv :) tycker det är så skoj så! hur gick det på mötet idag? blev allt som det skulle?

2009-03-11 @ 14:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0