festen fortsätter

jeeeeejj, vi vann =) hejja oss! mycket bra jobbat ladies =D vi hade en myspysrolig kväll hemma hos ida, och gick vidare till kåren sen. jag och ewa flippade som vanligt, tog massa dumdumbilder på oss, studsade som badbollar på dansgolvet och till sist satte i oss ner på pubgolvet. sweet sweet sweet =) ibland är livet bara behagligt =)

igår, ganska bakis men inte så farligt. föreläsning om alkoholism, jäklans passande. såna föreläsningar får en alltid att tänka till och bli lite kallsvettig, om inte annat så längtar jag verkligen till nästa helg som är planerat nykter hitintills. =P inte för jag är i farozonen på nått sätt, men som maria (föreläsaren) sa; det är bra att alltid tänka på hur ofta man dricker, hur mycket man dricker och varför man drack över huvudtaget. word =)

idag är det kanariedagen =D =D =D =D alldeles snart ska jag ringa och väcka pålen så att han kan köpa tågbiljett till mej, och sen susar jag iväg =) micke bad mej att jag skulle komma tidigt så jag kunde förgrogga med honom, erbjudanden man inte tackar nej till direkt =) birdiebird, va tusen år sen jag träffade honom. minst. iaf inte sen förra året. eller?

jaja, dags för kläder kanske? mjoo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0