hallå är det någon hemma?

sitter på kontoret och känner mej alldeles övergiven. dumma QK mfl har juh åkt till stupid sundsvall. och här sitter jag i ett tomt kontor som nästan ekar. för jävligt. inte nån alls att bråka med. till och med den trogne springaren jakob har övergett mej, för en budget! bara för det ska jag snart lägga upp en intervju med vår käre förspelskassör. han kom på massa fyndigheter han kunde säga, om hur sexigt det kan va med budget, kvittorullar och flickvännen tangens =P

imorgon är det brakfest och jag ahr ingen aning om vad jag ska klä ut mej till. inte den blekaste. herrejäklar liksom. den bara smög sej på.

och på lördag s:t patricssittning i karlshamn, tjofaderittan. då ska jag ha bautaskoj. det ska jag nog ha på fredag också, men då har jag ändå ansvar och massa skit. dessutom ska jag upp tidigt på lördagen och städa.

nee, nu är jag helt le. palla liksom. torsdagar är mer värdelösa när man inte är bakfull. då är dom till absolut ingen nytta alls.

stupid sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0