he likes me for me

linn va här nyss =) vi satt och tjabbade som vanligt, om allt och ingenting och efter ett tag kom vi fram till som vanligt att killar är konstiga djur. men vi kom också fram till att det är mycket enklare att hitta ett bra exemplar om man vet vad man letar efter. därför tyckte linn att vi skulle hjälpas åt att göra en lista till mej, så att det inte blir fler katastrofer inom det området. så gott folk, om ni känner nån som prickar in merparten av dessa punkter så.... ja =)

- mörkhårig, typ irländskt mörkt
- ögonfärg: ja helst
- längd: 1,80 och uppåt
- kroppsform: nånstans mellan johannes mr röv och emil
- stora fötter
- stora händer
- hår: ja på huvet minst
- kläder: rockig stil. INGA polotröjor, inga fräsiga linnen, INTE strumpor i sandaler, många skjortor som används ofta bör finnas i garderoben, inga fula skor och helst fler än två par.
- piercing och/eller tatuering är fördelaktigt
- inga barn
- eget boende, åtminstone inte boende hos föräldrar
- snäll
-social
- rolig
- ska kunna va trevlig vid behov
- kunna bråka och diskutera
- ha lite temprament så där, typ som jag
- kramig
- smart tack
- pluggar eller har jobb
- spelar väldigt gärna inte WoW
- mycket mer teknisk än jag
- vill inte fisa mej i ansiktet hela tiden
- ärlig
- inte svartsjuk
- kan läsa, och läser mer än metro
- inte otrogen
- upplyser mej när jag går hemifrån utan kjol (förklaring kommer vid annat tillfälle)
- linn önskar bra doft
- bra intimhygien tack
- tål alkohol och fester
- helst rökfri men snus går kalasbra (portion då)
- glad
- lite grann kaxig och uppkäftig
- ingen jäkla gnällis
- lyssnar på bra och varierad musik
- hatar linda rosing och vill inte dejta henne
- lite (eller mycket) knäpp på ett bra sätt
- har ingeting emot overaller
- har en bra/fin dialekt
- tycker om disneyfilmer och/eller häftiga filmer (sånt som jag tycker om =P )
- äter inte amerikansk dressing, snor eller nått annat äckelpäckel
- ingen jäkla skrytmåns
- ska kunna och vilja klia på ryggen och i håret
- kommer ihåg min födelsedag
- tycker om merparten av mina vänner (jag vet att vissa är svårälskade, men man kan försöka iaf)
- har en bred säng med många och bekväma kuddar, ett gosigt täcke och fräscha lakan
- ganska impulsiv, spontan och initiativrik
- skriver söta sms och mms:ar inte sina egna eller andras bajskorvar
- äger självklart ingen fågel, orm eller val
- tycker inte om micromat
- klär i pilotbrillor
- två ögonbryn
- inte trög
- ska kunna några trix (typ musikalisk eller sportig)
- kan laga god mat utan svamp och tomat
- bor nära (relativt åtminstone)

så, det kan väl inte va så svårt, måste finnas tusentals att välja på =)

Kommentarer
Postat av: vicke

jag är bäst

2009-03-22 @ 21:50:06
Postat av: erica

nej viktor, det är du INTE =P

2009-03-22 @ 21:50:53
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: vicke

hahaha jag vet... jag är ärkesämst.

Men du är käzzzz

2009-03-22 @ 21:53:46
Postat av: Hannah

Oj.. hmm.. det var en bra lista, mycket logisk och så.. jag har suttit med jennie och emelie några gånger och de har tusen kriterier om hur killen ska vara. jag hade typ två. han skulle vara snäll och få mitt hjärta att klappa extraslag. och poff så var han där :). fast jag tror inte det är fel med massa kriterier ändå :) och jag LOVAR OCH SVÄR att om jag hittar honom eller om han ringer in och jag hör att han typ är lång och har två ögonbryn så tar jag hans nummer åt dig :)

2009-03-22 @ 23:38:51
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: erica

sweet =) jag hade också bara två kriterier innan... men å andra sidan har jag då inte fått ett enda sött sms på tusen år från en pojke men cirka 15 olika mms med bajskorvar, så jag håller nog hårt på den här listan, mer än hälften ska uppfyllas hahaha

2009-03-23 @ 00:23:36
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Joan

Hahahahahhahahhah "ha två ögonbryn" hahhhahhahahahh! Bästa :D

2009-03-23 @ 07:38:28
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: K.A.

Irländskt mörkt är rödhårig, fattar du väl!

Men annars var det en bra lista! Jag önskar dig lycka till med ens att få in hälften!;)

2009-03-23 @ 10:13:33
Postat av: Anna Månsson

Slår vad om att han kommer vara kort, tunnhårig och endast ha ett ögonbryn (satsar på vänster)! Men är det rätt kommer hjärtat slå massa extraslag och telefonen svämma över av gulliga mess!

Lycka till!

2009-03-23 @ 12:01:36
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: erica

KA, irländsk mörkt är för fan inte rödhårig! det är sån färg som min man collin farell har (han vet dock inte om att vi är gifta, men tids nog serru)jag kunde lika gärna bara skriva mörkhårig, men irländare har förtur =P

ögonbrynen är viktiga, finns mycke konstigt folk ute nu som inte har några eller för många! och jag vill bara ha två. inte ett eller tre, TVÅ.

jag kan juh försöka va kräsen, men jag känner mej själv... om ens två krav är uppfyllda blir jag nöjd =)

2009-03-23 @ 16:11:40
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Linn

jag vet en som passar på nästan alla dom där. men det vet ju du också. och det förnekar du. så jävla tramsigt:D

2009-03-24 @ 08:52:46
Postat av: erica

jag förnekar inte, jag säger bara att det är en tillfällighet som inte är sann =)

2009-03-24 @ 19:27:54
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag kan fixa ett par sömntabletter till dig. Då, och enbart efter att tabletterna börjat verka, kan du kanske träffa dina drömmars man

2009-03-24 @ 19:55:07
URL: http://[email protected]
Postat av: erica

vad upplyftande daniel, tack... =P

2009-03-24 @ 21:27:51
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0