hrm.. HRM... hrmhrm

ursäkta mej, Gud, Tomten, Buddah eller Kungen, jag tror att det blev fel igår angående mina önskningar. det va inte min familj som skulle få allt jag ville, det va jag. men okejdå, bra jobbat grabbar =) jag är nog lika glad för att min bror är kär och lycklig som jag skulle va om jag hade blivit det. men att låta mamma, pappa, morsorna och hangarounds gå på brolles the buddy holly musical tycker jag bara är ren och skär orättvisa. dom vill inte gifta sej med honom! om du frågar pappa tycker han säkert också att jag ska gifta mej med brolle, han är juh från boden! it's ment to be! stupid evalinda som måste få världens bästa födelsedagspresent!

men Gud Tomten Buddah och Kungen, kan vi göra så här? näsa gång jag önskar mej nått, sätt inte kungen på utskicksposten, ni vet att han inte är så bra på det där med adresslappar? tomten har lite mer skills på det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0