jaaa, aaaj

jag började fnissa idag för mej själv, kom på en sak som vi brukade säga när jag va hemsk tonåring. varje gång man fick mens och beklagade sej över den tillhörande värken va det alltid nån som sa "klaga inte, hade du inte fått den hade det gjort bra mycket ondare om några månader" eller nåt liknande. favoriten kom dock när nått sånt här mensföretag hade "det syns när det känns bra" som slogan. om nån hade mensvärk som tusan och grimagerade va den en given replik som gärna sades allt för skadeglatt.
allt va lite roligare när man va hemsk hemsk tonåring (jag vet att jag kommer straffas för den tiden när jag får egna barn) men fortfarande några år senare är det fortfarande tanken varje gång "jaaa... aaaaaj" =D andra tanken är självklart "yes, nu får jag va elak utan anledning igen och kan skylla på det här! ge mej larkrits, nuuuu". det har den vart sen tidernas begynnelse. det är underbart, faktiskt. skulle inte byta det för allt i världen =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att det finns bra saker med mensen! Som rätt att vara elak och grinig en gång i månaden :P

2009-03-03 @ 21:12:40
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0