@ kauren

nu har jag vart här hela dagen, och egentligen inte gjort nått så där vidare nyttigt alls. men tiden går juh iaf.

först satt jag och mange och planerade brakfesten, den kommer bli suverän =D bäst att alla slavar fattar det och kommer, sucks to be them annars =)
sen skulle mange gå, så då satte jag och fidde igång att leta efter slavar bland icocs- bilderna. eller, egentligen skulle jag göra det själv, men jag har inte koll på alla töser i fiddes harem, så jag fick lite assistans. tusen bilder senare, närmare 1 miljard för att vara exakt och två timmar senare stod ögonen i kors och vi va klara. och roligt va det på vägen, man fick några minnen tillbaka haha =) det här läsåret har vart ganska långt för att ha gått så snabbt. typ.

sen glodde jag på ka och viktor när dom skulle sätta upp en KISS FM- flagga. dom slog sej inte så det va inte så skoj. ist'llet började jag och ewa kladda ner jättewhiteboardtavlan, så nu är den lite mer uppdaterad än innan. vi ska nog förska göra det minst en gång i månaden. känns lite dumt annars kanske.

jag är hungrig, funderar på att kidnappa ewa med till ica, panta henne och köpa ett äpple. det borde funka. dags att testa.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Stupid! DU är pantad!

2009-03-06 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0