minnesplopp

haha, tittar på vänner och så ploppade det in ett gulligt minne i huvet.
tror jag gick i trean på gymnasiet, eller tvåan kanske. det va på eskaden och vetle och rudenå skulle göra mat. i maten skulle dom ha piri piri. om man får piri piri på händerna så är det en bra idé att tvätta sej så fort som möjligt efteråt. annars kan man få det i ögat och då gör det väldigt ont. speciellt om man är så jävla klantig och gör det flera gånger på rad. det gjorde vetle. sjukt roligt att titta på. men roligast va att se rudenå som skrattade så mycket att han fick tårar i ögonen. när man får tårar i ögonen får man en reflex att torka väck dom. även om man nyss har hackat piri. HAHA.
jag vet inte hur länge dom höll på med detta, men sjukt skoj va det.

ååååh.. idiotpojkarna på skanken, i miss you ganska ofta =D som jag sa till kitel och stenis när vi tog studenten;
det sägs att ett gott skratt förlänger livet
tack pojkar, ni har gjort mej odödlig.

jag menar det fortfarande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0