När tiden står still

Jag sitter i kårens infodisk i biblioteket, har gjort det sen strax innan elva. Jag känner redan nu att dessa två timmar lätt kan nomineras till topp 5 mest värdelösa i hela mitt liv. Det händer så lite att till och med jag snällt och lugnt väntade den kvarten det tog för min mobil att ladda upp den här sidan. Då hade jag åtminstone nått att göra. Det bästa är att dan fortsätter i samma stil, möte från ett till fyra, från kvart över fyra till sex, från sex och framåt och efter det kommer säkert jag och ewa på nått ganska viktigt vi måste göra till förspelet. Tur att det finns så många fester att se fram emot, annars hade jag nog blivit knäpp på riktigt. Dagens enda roliga händelse va manges sms för 40 minuter sen: "gud ser dej, mohaha!" det betydde att mange satt och spionerade på mej från datasalen. Dagens sämsta händelse är när jag vaknar, efter en natt av mycket konstiga men händelserika drömmar, och inser att nån dum fan har beställt snö. Vilken chock, jag trodde det va dags för vår på riktigt här i skåneland. Nej, nu ska jag sitta och glo på mobilen under den timmen det antagligen kommer ta för den att ladda upp det här inlägget. Underbart. Kyss and such!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0