nu är det över...

...och det smakar kräks i munnen. jag spydde aldrig på riktigt, topphastigheten på klökningarna va fem stycken i minuten ungefär, á 10 sekunder. fy fan. och ändå slapp jag gå in i komposteringen. man får va tacksam för det lilla.
dock misstänker jag att jag inte är mest illa däran, jakob (min nya trogne springare som lät sej luras med på detta äventyr) och ka har nog vätsekbrist eftersom dom bara stod och skrattade åt mej under dessa hemska minuter. ja, så att dom grät. jakob fotade till och med, den jäveln. det här är min livs värsta dag hittills, förutom den dagen då jag upptäcke kalles banankaviar i icas kyldisk och stod fastfrusen där i femton långa minuter. det va nästan lika äckligt som detta. fy fan. det värsta är att ka fortfarande skrattar, fnissar som en liten flicka den jäkeln.
nej, jag tänker inte sluta med att jag älskar dej ka, jag har ett enda ord att säga om hela den här jävla kräksdan: bluuuuaaaarhgh. (jag tror att det är så det stavas, ljudet som gör ka till den lyckligaste mannen i världen) 

Kommentarer
Postat av: K.A.

tack igen Ericka för din insats!! du gjorde ett bra jobb,både med städningen och underhållandet!!

2009-03-17 @ 16:07:52
Postat av: Patricia

Bra Erica, det är det jag säger, KA är en liten flicka! :)

2009-03-17 @ 16:15:05
Postat av: Jakob

Underhållning av hög klass!! :P

2009-03-17 @ 16:38:13
Postat av: Daniel

Jag visste att jag prioriterade fel när jag valde att förbereda mig inför Nufo-mötet hemifrån!

2009-03-17 @ 20:13:57
URL: http://kratzek.blogg.se/
Postat av: erica

=) för er som missade underhållningen så är den då ca var tredje vecka, för att få se måste man kunna hantera en vattenslang och/eller en skrapa. jag kan nämligen inte hantera mer än vidrigheterna på golvet och den äckliga borsten. och om det är detta som krävs för att ka ska fnissa som en tjej, så får det va värt det. =P

2009-03-17 @ 21:27:35
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0