Om jag kunde slå ihjäl någon

Så skulle abk och deras jävla dåliga internet sänt från helvetet va så sönderslaget att till och med ett jävla sandkorn skulle känna sej stort och unikt i jämförelse. Min mobil har precis slagit datorn med hästlängder. Jag HATAR abk. Jag hatar dom så mycket att jag fan har kramp i tårna för jag spänner mej så mycket. Far åt hela helvetet med er, och ta era förbannade kardborrefästa lister med er innan jag använder min halva skärbräda och självmordsbenägna lampknapp att banka er till döds med. Jag är för fan inte trött, och utan internet - vad i helvete ska man göra då? Skulle ju kunna häfta fast nya tapeter i lägenheten för att höja standarden lite. Kanske limstifta fast en hatthylla? Slå på stort och bygga en balkong med häftmassa. Jävla skitapor. Om jag ser hyresvärden imorn kan jag lova att den fan kommer se ut som en igelkott när jag har sugproppspilat färdigt honom. Nu, efter fucking 25 jävla minuter har jag kommit till login-sidan.. Imorgon bitti, eller typ nästa år när jag faktiskt kan logga in ska jag... Ska jag... Ja, tro fan att jag ska göra nånting, men jag är så sjukt förbannad nu att jag inte kan tänka. Se där, nu dogdatahelvetet också. Nu jävlar är det krig. Jag ringer ryssland. Göm finskorna och på med krigsmålning, nu ringer dödsklockorna för samtliga på min hatlista.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hhahahahha åååh det är så roligt att läsa din blogg, jag tror din blogg är den enda jag läser som bara har en massa jävligt underhållande text, annars gillar jag bildbloggar :)

2009-03-31 @ 13:38:10
Postat av: erica

nåååååwh =) hannah dåe, nu blev jag juh alldeles generad =)

2009-04-02 @ 14:38:53
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0