sweet sweet...drunk =)

=D =D =D snart ska jag till malmö. och bli dyngad. och dricka ås mycket punch att jag blir sötast i världen, inuti alltså. fy va äckligt det kommer va efter halva brickan, men min fru har tipsat mej om att man kan byta till turisk också.. det låter som ett bra alternativ. det blir min första gång på punchbingot, men det känns som att jag har övat hela mitt liv =)

hoppas jag tycker om punch bara, kommer inte riktigt ihåg vad det smakar =P joo, jag kommer ihåg silikons punch, men den va juh blandad med massa mumsmums, så den räknas juh inte.

dessutom får jag juh festa med mina fruar, det va sjukt länge sen =) och nu när jag är back in buisness och inte behöver bekymra mej för hurvida idioten är och sätter på nån annan så fort man kollar bort, då kan jag och fruarna nog ha precis lika roligt som förut =D som när vi gifte oss typ, om inte ännu roligare =P

nu har jag förväntan ända upp i halsen, bäst att skölja ner den med lite öl =) här ska drickas och vinglas och skrattas =D

(insåg precis att vinglas (som i "att vingla" men böjt i pluralis) och vinglas (sånt man dricker vin ur) stavas på samma sätt. det måste va ett tecken.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag sviker mina fruar ikväll men vet att ni kan hålla flaggan i topp utan mig. Lycka till!

2009-03-04 @ 19:13:12
URL: http://lilla-knyttet.blogspot.com/
Postat av: Pinky

Det är så jävla surt at tinte vara student längre!!! Jag vill också på punschbingo... Trodde man skulle ha gott om pengar iaf när man jobbade, men fan heller :-( Nästa år kanske..

På min första (och enda tyvärr) punshbingo vann jag en (trasig) vindrutetorkarspak till en volvo 850. Det var grejor det!

2009-03-04 @ 21:59:49
URL: http://pinkysideoflife.blogspot.com
Postat av: Disko

kom du inte hem med en dildo oxå pinky eller det var inte den gången?:P

2009-03-05 @ 22:27:44
URL: http://mangokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0