tadaaa

stormötet gick juh asbra =) det verkade som att förspelsidén gick hem hos folk. grejt. nu ska vi bara övertyga alla vi känner om att det kommer va underbart att jobba alla dagar haha =) känns som att man kommer ha ganska många gentjänster att dela ut efter att den här perioden är över. men det får allt va värt det =)

när mötet va färdigt ringde mr bird helt lägligt. han informerade mej om att jag inte alls skulle på jennies födelsedagsfest nästa fredag. nähä, va ska jag då göra? åka till småland och leka chaparralleken så klart, för han har också födelsedagskalas. och eftersom a) han är min bästa kompis och b) jag träffar inte honom typ varje dag så lät jag mej övertalas ganska så lät. dessutom kommer micke köra tillbaka mej till kristianstad lagom så att jag kan va med på maggans inflyttningsfest, undvika bakfyllan och fira jennie där istället. då blir det som två fester i en, och det är juh sjukt bra.

och på lördag är det sofies födelsedagsfest, den kommer bli så sjukt jäkla rolig känner jag på mej. alla ser fram emot den redan, och såna fester brukar bli bra =) jag hoppas dock på att pålen inte kommer på nån annan utklädnad så att han faktiskt klär ut sej till mowgli. det är inte en omöjlighet, pålen tycker juh faktiskt om att va ute bland folk med så lite kläder som möjligt på sej. och helt ärligt, bättre mowgli än nån annan lättklädd karatär, eftersom disneys figurer har en tendens att inte ha några byxor på sej. och... pålen utan byxor en hel fest, vill verkligen folk det? tveksamt.

nu ska jag äta middag; valios äpple och litchi yoghurt med müsli, bättre än så blir det nog inte =D mums mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0