TRÄSLEV bitte! NUUU

saker som borde slängas ut genom fönstret och fara åt helvete idag, typ nyss!

- min mobil eftersom den gillade att lägga upp mitt förra inlägg elva miljarder gånger istället för önskade en gång.
- skolans jävla pisshelvetesskitapgetspungskukinternet som aldrig ALDRIG nånsin kan fungera som det ska. hur i helevet kan denna skit beräknas med i hyran? det fungerar juh för fan aldrig. det är typ som att en årlig resa till månen också skulle ingå. FY FÖR I HELVETE
- tentan på fredag som jag aldrig har tid att plugga till och som jag egentligen skiter i för rodén är så förbannat kass lärare.
- mina skor som inte är nya nån av dom. och dessutom dumma, allihopa. fan ta er. inklusive er i garderoben. och er som jag har glömt.
- alla människor som jag stört mej på idag. jag skulle vilja ha en pilbåge och sugproppspilar (ni vet sånna man hade när man var liten) och skjuta er i pannan hela högen så att ni fick gå runt och se lika dumma ut som ni beter er. blä för er. gå hem och göm er för faaaan.

just nu vill jag jag ha en stor och grov träslev i väldigt hårt trä som jag med glädje skulle banka sönder alla dessa saker med samtidigt som jag lyssnar på dopes underbara "Die MF die" (som kitel en gång skickade till mej eftersom jag inte visste hur jag skulle göra slut med en dåvarande pojkvän. "spela den här för honom, piken är hårfin men tydlig". jag har älskat den enda sen dess, och lyssnar på den minst en gång i veckan)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh. snart dags för ass- möte tror jag. vilken tur att jag är så glad egentligen, annars hade juh nån kunna ta mej för lite lätt irriterad idag. =P herrå

Kommentarer
Postat av: Ewa

jag vill inte ha en sugproppspil...

2009-03-24 @ 22:31:05
Postat av: erica

okej du slipper. men jag tror att det skulle klä dej =P

2009-03-24 @ 22:34:48
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Anna Månsson

Hoppas att jag inte står på listan över personer som ska ha en pil i pannan...

2009-03-25 @ 10:43:26
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Daniel

I rent förebyggande syfte sätter jag på mig en pil på direkten så att jag slipper få på mig en sådan senare under dagen.

2009-03-25 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0