jävla vecka

den här veckan har börjat som döden ungefär. igår va den segaste dagen i hela världen. två lärare som är segare än... än... nånting annat jag någonsin träffat på. både jag och jonas tävlade om vem som kunde dö först. tyvärr förlorade vi båda två.
positiva saker under måndagen:
* årets första grillning hemma hos wille och sofie. gött jäkla mos. wille är grymmes grillare (han sa att vi skulle säga så, eftersom det började regna och blev lite fel... men det va gott, lovar!)
* den långa reklamen med brolle jr. fy tusan. jag fick hjärtklappning, dregglade och va tvungen att sitta ner i en timme bergis. jäklar i havet! 
 
idag då? jäklit livat NU/UFOmöte sen klockan nio i morse. så sjukt spännande att jag knappt kunde bärga mej imorse. or very much not. sen ner till kåren för att KA tänker tvinga mej att hjälpa honom att städa källsorteringsrummet. det är positivt med en enda sak. jag kommer kräkas upp allt jag har ätit i hela mitt liv, och då blir jag redo för beach-09 på två sekunder. positivt med det är också att allt kaffe jag har druckit idag för att inte somna vid bordet också kommer komma upp, vilket gör att jag kan dö när jag kommer hem.

fy fan vilken jävla vecka. blir den inte bättre imorron... då... då tejpar jag fast ka i stolen och tar ut honom på en åktur. jävlar i det. bäbä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0