alltid. blir. det. så.

nån gång ska jag lära mej att inte se fram emot saker. för det är fan att det alltid skiter sej då. så nu ger jag upp. och struntar i allt. och bryr mej inte om nånting igen. för då behöver man aldrig undra över massa skit.

men snart är det torsdag. och då kanske jag får pussas. men nu ska jag juh inte vara så säker på det heller, för då sjunker väl båtjäveln eller så blire fetedissen allan. jag slår vad. på allt jag äger.

och eftersom jag brukar vara ett sånt jäkla solsken hela tiden tycker jag att jag har rätt av va MEGASUR ibland om jag vill. imorron är jag säkert glad igen, kanske. om jag känner fört. räkna inte med det, jävla piss.

inte ens den jävla gurkan jag tänkte skulle bli min föda idag blev som jag ville. för SKITEN VA FRYST!!!! jävla helevets pissdag. så istället fick jag äta tortelini, vilket är asäckligt. och nu mår jag illa, igen. lätt inte värt det. jag åt inte ens upp. jag ska sluta äta och bara leva på knäckebröd och citroner. och kaffe. det måste va nyttigt.

nu ska jag lägga mej i sängen och bli snäll igen. far åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0