bah! åååh. nä helt enkelt

måndag. som peter en gång sa: livets egen pungspark. sant min vän, sant.

lektionen började med att tomas gick igenom murphys lag. allt som kan gå åt helvete kommer gå åte helvete. jajjemen, sannare än så blir det nog inte. och detta säger han på en måndag, det är en pik som hette duga. fy farao. och sen gick det väll lite åt helvete också, inte ens den jävla kaffemaskinen ville göra som jag. mums mums, lera i botten, precis vad jag behöver. och inget bankomatkort för det har pålen. dagens intag av föda: lerkaffe (en liten kopp som inte riktigt ville åka ner i magen) och snus (som jag så klart inte svalde, men jag räknar det som föda ändå för det behövdes). det måste vara nyttigt.

sen förspelslunch. som gick... ja, hyfsat kanske. ibland undrar jag om folk verkligen vill ha tråkigt, om det bara är en viss del av studenterna här som förstår det roliga i att faktiskt ha roligt. man blir lessen. nej det blir man inte, jag skiter väl i tråkiga människor, men synd är det om dom.

sen lektion igen. denna gång diskussion om det limbiska systemet. det är en finurlig grej i lillhjärnan som sköter det här med aggressionen. min sköts alldeles utmärkt konstaterade jag, och tillhör nog den gruppen som är lite större än vanligt. hurra! det är inte bara jag som slagit duschmunstycket genom duschkabinen för att varmvattnet tog slut för femte gången. det borde skapas en facebookgrupp för oss med aktivt och stort limbiskt system.

och nu sitter jag här på kåren igen, hungrig, arg och alldeles stressad. jag vill ha sönder nått. dessutom måste jag dammsuga när jag kommer hem. och det suger fakkin getpung. nån kommer få en smäll idag, det är jag helt hundra på.

det enda bra idag var när jag pratade med min älskade tjernobyl imorse, han är så vis och go den dära lillebrodern. ganska bra att ha ibland. saknar dej flandersen, ganska mycke faktiskt, som en kall öl på sommaren.

nä, nu jävlar. fan ta er, allihopa. förutom några stycken av er. typ alla. men iaf. jag ska hang around med mitt lila monster tills jag blir snäll igen.

Kommentarer
Postat av: Ak

Tack så mycket gumman :)

2009-05-18 @ 16:44:47
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0