bananskalssambos

hahahha, han är så knäpp i huvet den dära werner.

nu har han bestämt att vi ska bli sambos, han flyttar in hit om en måndad typ säger han, och så ska han bli min hemmaman, som lagar mat och sköter hushållskassan (som jag är ansvarig för finns). låter juh helt perfekt tycker jag, speciellt det där med att maten står på bordet när jag kommer hem på lunch eller efter jobbet. han ska dessutom se till att jag har tid att sova 20 minuter på lunchrasten haha, sweeet. middagslur is the shit.

två krav hade han; att han skulle få ta med sej hörnsoffan och sina stenklossar. fine by me, bär upp skiten själv bara haha =)

det roliga är att båda förväntar sej att den andre ska backa och nässla sej ur den här överenskommelsen. jag är juh övertygad om att det blir werner som får göra det, jag är alldeles för envis för att låta honom få rätt. dessutom är det här ett sånt typiskt bananskal som jag älskar att halka omkring på. det kan bli hur skoj som helst, eller så går det åt helvete, men är inte allt för svårt att ordna upp. hahaha. jag kommer garva som fan om han står här utanför med hörnsoffan om en månad. jaa, jag säger då det. lycka till att få upp den i hissen, ska bli mej att sant nöje att se på hahhaa.

va roligt, då får jag möblera om också! det är juh jätteskoj! och kasta massa skit, som jag är så dålig på att göra! hurra =) jajja, iofs kan jag juh göra det när werner drar sej ur det här också, som för att fira en liten envisevinst till =)

nää, nu ska jag packa i orndning mej för grillningen i karlshamn ikväll, för oss som är för balla för AG. även fast jag är ganska feteavis på dom som är på den gudsförätna ön, men det här kommer bli roligare, hoppas hoppas hoppas =)

note to self: kom ihåg att köpa vodkan med smak av blåbärssylt, björnbär och winegum, den måste juh va god hahaha

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag är oxå sjukt avundsjuk på alla som är på AG. Vill oxå vara där! Ha så kul i Karlshamn ikväll ;)

2009-05-15 @ 21:52:53
URL: http://magganftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0