bromsklossar

jäklar i det va duktig jag har var idag =) jag har gjort allt, typ. till och med läst en bok sänd från helvetet att tråka ihjäl mej, men jag vann. 2 timmar tog det. fy bubblan.

saker att va irriterad på just nu:
- KAs jävla dator som laggar som en fakkin gammal get och som jag antagligen kommer slå sönder på två röda när den bli min. det är meningen att det ska bli bokstäver på skärmen när man trycker ner tangenterna, inte brus i högtalarna. jättetrevligt dessutom om alla bokstäver man tryckt på finns represneterade på skärmen. CEPEDATOR DÖÖÖÖÖ!!

- min telefon som har bestämt sej för att inte längre fungera. den sänder meddelanden som inte finns. och den tar inte emot några samtal, eller sms. det känns juh okej. kul telefon, jag kan juh använda den som hålfotsinlägg eller nått och hoppas på det bästa.

nää, det va nog det som stör mitt solsken idag. jäklans bra dag.

snart ska jag köpa bromsklossar med linn. vi vet inte hur såna ser ut. hoppas dom finns med blingbling. annars är det tråkigt.

puss för höge farao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0