bryggan till refrängen

helgen blev precis så bra som jag hade inbillat mej... fast annorlunda. charter is the shit =) och världen är full av knäppisar som är ganska underhållande hahah =) men det är väl för rart.

jajaaa... en snabbgenomgång blire väll då.

torsdagmorgon, blääää, morgon, packa massa crap, skola, tjaffsa med ka om svarta t-shirtar, mohaha, kåren, förspelsmöte, brännbollsskit, ganska najs, hej birdibird!, jobba pub, jobba disco, kall jäkla uteservering dock ganska mysig ändå, hej karlshamnfolk, hej bajs, hej joel suprise!, jobba jobba, städa kåren blä blä, hem, kaaaall öl så underbart, mums mums mums, typ efterfest eller så, serious talkning, låna/stjäla cigg av birdibird, hej johanna, chartern börjar skål skål, artistocats, sova sova sova, oljud, vakna, god morgon världen, slöa, dricka juice med superbär, slöa, mumsmums, leda vilsen till bussen, gräsmatteöl, gräsmattegrogg, tack pinky och hannah, duscha, packa, gräsmattegrogg, absolut mango is my love, 21an kom nu jeeeeeennie, brumbrum, hej joels familj, brumbrum, hej joels lägenhet och dödstrappa, AJ mitt huve, sos nödsignal underbart en ipren!!, ajaj i håret, halva pizzan utan tomatsås bitte, tack, citron, mums mums mums, david olof leffe erik är dope, grogga grogga grogga, fest, kom ketchup så går vi, hej karlshamnskåren, grogg grogg mums mums, hej då kåren, hej casa de la werner, knäckebröd hurra mums mums mums, lejonkungen stumfilm, godnatt världen, vakna sova vakna sova vakna, äta wook mums mums mums, plan: ta en öl, jennie vart ääääär du, stan, beslutsångest varför måste allt va så gott?, öl vin och sprit som hittat, öl på kyrkogården fast jag inte nån lodis, mördarfågelattack, joel och jennie brumbrum, grilla handburgare eller hambugare, rädisor for the win, tändvätska massor tydligen, boomboxen är lockbetet, hej folk, solglasögon, öl, grogg, hamburgare utan bröd med rädisor, mums mums mums, mätt, gurkälg, grillad gurkälg, katter med loppor och i sten, charterbord, hej mats, va tyst det blev, stupid oboom, hejdå jennie och joel, now what, mer grogg, upp på kullen, mer grogg, stranden? stranden!, brum brum brum, gumma kan du va själv, världsbäst vedletare, fågelmåsar och skit, väjningsplikt för båtar, mashmallows, mer grogg, charter igen, ka-ka-kallt, mer grogg, hej taxi, men snälla människa du kan väl inte leva på knäckebröd?!, jo det går finfint, mums mums mums, mätt som fan, säng, vart är kuddarna?, sova, vakna fem, nu vill jag inte sova mer, jag ljög, vakna, sova en gång i timmen till tio, hej världen, frukostäpple, filmer till tusen, smala sussi är nog det bästa som finns, jämt, fina frisyrer vilken vill du ha?, slöa, trasig lasange mums mums mums, bra hotell det här, mer film, tåg, du får dricka vinet om du håller dej lugn, tack konduktörn men jag tror jag klarar mej..., missa bussen så klart, gå i fjantregn, duscha i en evighet, hej min säng nu är jag hemma igen, zzz zzz zzz

det va väl helgen i det stora hela. sjukt bra va den iaf, sol ända tills jag skulle promenera. damn it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0