elsmariiiiiiie!

jag drömde om min fina elsmarie inatt, min cykel som dom jävla hemlösa idioterna stal i vintras!

jag drömde att den sittande kårstyrelsen va ute på äventyr och körde runt i danmark (vilket är MYCKET roligare än att paddla nån sabla kanot och sova i vindskydd, pik pik). helt plötsligt ser vi en fet jäkla dansk unge som cyklar omkring på min käraste elsmarie! OMG!

KA, som kör (inte ens i mina egna drömmar är det jag som får köra, helt otroligt...fan) upp efter fetungen, och jag vevar ner rutan och greppar tag i elsmaries pakethållare.
ungen får panik, och vänder sej.
-SLÄPP MIN JÄVLA CYKEL DANSKUNGE, vrålar jag trevligt men bestämt.
ungen börjar gråta och jag och KA börjar asgarva.

sen släpper jag cykeln, smäller upp dörren och hoppar ut på elsmaries pakethållare som värsta actionhjälten. unge trampar på ett tag men sen kastar han sej av cykeln och elmarie är åter i mina ägor.

jubel från kårstyrelsen, vilken lycka och spänning på samma gång. då stannar en bil med en farbror i och frågar vad i hela fridens namn vi håller på med. vi förklarar läget, att den feta ungen hade min stulna cykel och farbrorn ler glatt och säger att det är som en saga.

aa, tyckte jag med och va alldeles lycklig när jag vaknade för jag trodde att jag skulle få leka med elsmarie igen. näääärruh. sabla dröm. helt lessen. jaja, hoppas hon och hedda 1 och 2 har det trevligt där dom är. jag saknar mina stjälade cyklar damn it! ge tillbaka, jävla tjuvar!

happ, nää. dags att göra sej i ordning för skolan, ringa och säga nått till sofie som jag inte kommer ihåg riktigt vad det va, gå till skolan och sen blire väll kåren för hela slanten som vanligt.

undrar om jag får en sambo idag? =) man kan alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0