födelsedagar och sånt

idag fyller förresten min kusin hannapanna år. grattis grattis grattis. hon är med på två av mina favoritbilder i hela världen, som jag ska rama in fint när jag får en riktigt bostad med normal bostadsyta. så länge får jag väll lägga ut det här =) nästan lika bra.


det här är kalle och hanna när dom är pluttsmå. det är dom inte längre. det är nog mormor som har tagit den, hon va inte jättebra på det där med kameror, men fotona har sin charm och jag är helt kär i den här bilden. jag vet inte riktigt varför, jag bara är det. =)


sen är det juh denna bilden. jag tycker inte att det finns nån bild i hela världen
som är så mysig som denna. det är mormor, hanna och kalle. och den är så fin.
allt från mormors klänning till ljuset till hannas rutiga hängselbraller. så fint så fint.
tror att det är min kära mamma som tagit den faktiskt, men jag är inte säker.

på lördag iaf fyller min andra kusin mattias år, tror till och med han blir en sån dära 30taggare, men jag är inte helt säker. grattis grattis iaf =D bara för det hade jag självklart inga bilder på mattias på datorn, men det finns massa finfina i mitt album hemma hos mamma.

nu ska jag klä på mej igen och hämta tvätten. tomten, i julklapp vill jag ha en betjänt, inget annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har skickat några fina bilder på pojken som blir 30 år på lördag till din mail.

2009-05-21 @ 11:52:18
Postat av: Hanna (numera 27 år gammal)

Håller helt med om att dom där bilderna är superfina. Den med mig, Kalle och farmor har jag inramad på väggen. Tack för gratulationen! Kram

2009-05-21 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0