för långt bort

ögonen svider, det gör ont i magen, svinkall om händerna....

fy fan, jag hatar att lämna min säng ensam så här länge. ända till söndag ska jag vara borta. stackars, den blir juh så ensam. den morrade liksom lagom åt mej efter helgen, och nu lämnar jag den igen. jaja, jag får väll bjuda den på romatiskt middag eller nått sånt shit.

det är svinkallt i lägenheten också. damn it. helt emmlig känner jag mej, for real. stupid alltihopa. näee, glo färdigt på tråkiga desperate housewifes, packa färdigt till tonerna från nått bra och sen in i duschen. vet redan nu att jag inte kommer kunna sova så det blir tumlarleken i natt, vända och vrida sej tills man somnar av utmattning. näe, nu vart allt för hopplöst kände jag. nog bara för att jag pratat så mycket om emmlighet på sistone, då kommer det liksom ifatt en så småning om.

vart är vasselinet nu då? säkert kvar på kåren. fan med. in till reservlagret.

buhuhuuu det är synd om mej, men imorron tänker jag va antingen glad eller sjukligt irriterad. jag har inte bestämt mej än. det beror på vad jag ska göra i bilen. mohaahahaaa. nä jag ska nog va snäll och glad. nä. kanske. äh. god natt änd such. jag är precis så emmlig som jag vill vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0