inget vettig alls

1. Hur gammal är du om fem år? 27, om jag nu mot all förmodan fortsätter att fylla år =)
2.Vem var den sista du träffade? Werner, när jag lämnade honom vid bussen.
3. Hur lång är du? 172 cm tror jag, men jag kan har krympt en cm också, känns lite så.
4. Vilken var den senaste film du sett? vi kollade på boondock saint igår kväll, den är superduper =)
5. Vem ringde du senast? tommy, jag ville veta vad han hade tänkt till semestersittningen som han och jag toastar imorron.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha, klant, av två möjliga spår valde du så klart fel =P puss" till werner när han va nära på att missa tåget för att han väntade vid fel spår. haha klant =)
7. Vad är helgens planer? helg? jag har nästan inte slutat haft helg känns det som haha. nä, men det blir tenta och förspel antagligen. så ska vi nog fira norges nationaldag också, mest för att det är en så bra anledning att bete sej puckat och prata konstigt =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på. äre viktiga grejer så är juh prata bäst, men bara sms är underbart det också, så slipper man prata =P
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Nä, dom bara är. tillsammans och knäppa, snart i 20 år. hejja hejja <3
10. När såg du senast din mamma? För länge sen, buhääää. maaaaaamma! mami mami puss puss. i påskas va det? aa, nån månad sen. jag är en mammagris, och pappas flicka och borde egentligen nog få träffa dom varje dag =) 
11. Vilken ögonfärg har du? melerade,så det beror på lite grann vem var och när man tittar =) men just nu, om jag känner mej själv rätt, är dom nog bara alldeles vanligt blå eller lite gröna =)
12. När vaknade du idag? kvart över sex va det juh nån som skulle upp, fy bubblan. snooza är min sanna hobby och passion.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag har hittat många katter, men för den sakens skull plockar jag nödvändigtvis inte upp dom.
14. Vilken är din favoritplats? oj... det finns alldeles för många. fast åtminstone hälften av gångerna vinner nog min säng, oavsett vart den står nånstans.
15. Vilken plats föredrar du minst? jag är inte jätteglad i djuraffärer fyllda med ormar och fåglar faktiskt. eller offentliga toaletter.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? iiiihh! då är jag juh gammal! majj gaad, jag hoppas att jag har kommit härifrån då iaf, och har jobb, nån att pussas med och kanske nån sån där liten människa också, och en hund damn it! 
17. Vad skrämde dig som barn? ormar. och känslan när jag visste att jag skulle göra nått dumt, och straffas för det haha =)
18. Vem fick dig att skratta senast? werner antagligen, har inte hunnit träffa så många andra idag =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nä, jag har en faktiskt. kurt olssons julskiva. asball.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, men den stationära fungerar mest som platsupptagare i brist på annat. jag ska kasta ner den till helvetet snart där den hör hemma.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? ibland.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 eller 8 beroende på hur man räknar. fem som jag sover med på omkring och 3 som bara är mysmys.
23. Hur många landskap har du bott i? 2, västmanland (for ever!!) och skåne (som också är jäklans najs)
24. Har du någon gång spytt på någon? jag tror faktiskt inte det, inte sen jag va liten iaf. jag är duktig på det där =)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR är mitt livselixir, men strumpor och barfota är juh gött också ibland
26. Är du social? iaf när jag vill umgås med folk, annars kan jag nog vara lite bitsk och folkilsk så att säga.
27. Vilken är din favoritglass? twister, isglass är det bästa på jorden.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? ge till mamma och pappa, packa ner lite vänner i en väska och resa runt med dom =)
29. Tycker du om kinamat? beror på vem som gör den =) men oftast är det mumsmums.
30. Tycker du om kaffe? ja, livet vore väldigt segt utan kaffe faktiskt. iaf efter denna helgen =)
31. Vad dricker du till frukost? äter jag frulle så blir det kaffe, och mjölk! (inte kaffe med mjölk, svart kaffe och två glas mjölk tack)
32. Sover du på någon särskild sida? bredvid eller ensam =)
33. Kan du spela poker? jäpp jäpp, mormor och gun lärde mej när jag va fyra.
34. Tycker du om att mysa? aaaah =) men det passar inte min asballa image så säg det inte till nån.
35. Är du en beroendemänniska? det vet jag nog inte. jag tror det kanske, är lite beroende av snus och knäckebröd... och några andra saker. ja, för fan jag är nog beroende av allt och inget.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jää. eller känner. det gick en tjej i min klass på mellanstadiet som fyllde år då. jävla sätt att ta nån annans födelesedag så där.
37. Vill du ha barn? tusen stycken minst, men inte nu och inte imorron heller.
38. Kan du några andra språk än svenska? jupp jupp, engelska och tyska och lite spanska och italienska. och norska och danska så klart. och lite swahili, simba betyder lejon =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jäpp, i helsingborg när linn hade fåt hjärnskakning. det va lite roligt faktiskt.
40. Föredrar du havet eller en pool? oftast pooler, finns inte så många valar där, men ibland är havet rätt najs =)
41. Vad spenderar du helst pengar på? skor och roliga saker tillsammans med andra
42. Äger du dyra smycken? dyra vet jag väl inte, men värdefulla för mej =)
43. Har du någon gång testat narkotika? jäpp, en del gånger när jag bodde i västerås.ganska osmart men gjort är gjort.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? nu höll jag på att säga werner (som i att pussas alltså, inget annat snuskungar! =P ) men sen kom jag på att jag nyss åt knäckebröd mums mums mums.
45. Vem är den roligaste människan du känner? förtvivlat många, jag umgås bara med roliga människor, dom andra har en tendens att vara så jäkla tråkiga.
46. Välj ett ärr på din kropp? välj ett hårstrå på ditt huvud? men jaa, höger handled, ovansidan, 4 cm uppskuren av ett förkläde. A-S- ballt.så du vet.  
47. Vad har du för ringsignal? little less conversation när nästan alla ringer, och alla hade en vän med en bil när mamma eller familjen/släkten ringer.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Jajjemen, även om DUMMA MAMMA har kastat en del sist jag va hemma.
49. Flirtar du mycket? Inte med flit så ofta, det blir tydligen så ändå.
50. Vart togs din profilbild? I 21, dammiddagen 2007.
51. Kan du byta olja på bilen? kan jag säkert, mne jag vet inte om det blir rätt.
52. Har du fått fortkörningsböter? otroligt nog inte, det beror på att jag är så duktig på att köra bil fort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? hjälp, det kommer inte jag ihåg. det va nån i påskas, senast jag hade tid att läsa. men bra va den nog =)
54. Läser du dagstidningen? när jag hittar en.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
56. Dansar du i bilen? om möjlighet ges så klart =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? öööh, radio. det va för länge sen för att jag ska veta.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? svordomar antagligen, brukar vara så.
59. När var du i kyrkan senast? nått år sen. nej förresten, det va i julas. med arne och kårstyrelsen. mysmys.
60. Är du nöjd med din kropp? jag har juh aldrig haft nån annan så jag antar det. förutom felkopplingarna och dåligt dragna leder. och lite repor och bucklor på karossen. men radion funkar
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nä, men jag tror att jag kanske vill gifta mej. men jag vet inte. har juh lovat pappa att aldrig göra det =)
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Linn pålen och Ak. och tusen till. ungefär. jag tycker om er allihopa.
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? 2? 2? lycka till, testa själv! nästa fråga bitte.
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Jäss, tror jag. jo det va jag nog. med nån månads marginal kanske. det va länge sen juh.
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? jarrå, flera gånger antgaligen =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Svara ärligt på fråga 66: Hur hinner du med att plugga och planera förspelet om du ska svara på 65 frågor? =P

2009-05-12 @ 17:01:51
Postat av: erica

jag är en superhjälte som kan allt. schh säg det inte tll nån bara, rykten sprids så fort =)

2009-05-12 @ 20:47:50
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag lovar och svär på min Fritzl-heder

2009-05-12 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0