inte skulle väl jag

en ganska okej måndag, vaknade till kära boondock som vanligt, snoozade i 1½ timme, så jäkla gött. slöade som tusan och blev färdig för tidig. blev för rastlös för att palla så jag gick en omväg till skolan och kom ändå alldeles för tidigt. usch och blä. tänker jag inte göra om, mycke mer värt att komma precis i tid damn it

sålde en extra biljett till semestersittningen, hejja eller! fy fan vart är världen på väg. måste hitta en toast till den sittninge med... nån som är sugen?

skulle va på kåren på möte, men jag slapp. sweet. hem till jennie och låna en väska och skvallra lite hahaha.
på väg hem ringer min tüsska såfii jaa, - hej vill inte du sitta på gräsmattan och ta en öl med mej? - jo så klart att jag vill, solen skiner juh typ. blir på asbra humör, hämtar ölen och hittar johanna på vägen. öl och skitsnack i halvsol, funkade hur bra som helst tills det blev kallt.

upp till lägenheten, ursäkta röran men jag är aldig hemma. oj, ska jag diska?, säger johanna och blir min nya bästa vän. fram med vinet, stackars tanja blev juh inte utnyttjad i helgen och det är juh synd och skam att låta henne stå där i kylen och förgås.

snack snack snack, jäklar va dragen man kan bli på lite öl om man bara har ätit ett päron till lunch. som tur är kom johanna på att vi kunde äta nått. smart, sa jag och sofie. pastaklet it is, min ljuva barndoms favvorätt. brände livet ur min tumme, den hamnade i vägen. man ska inte leka med varma grytor när man är lite lätt berusad.

kogänget, inte helt bra film. sofie klippte johanna, jag fick leka med snabeldraken och bev faktiskt inte arg! så nu har jag kommit på det tricket, jag ska vara full varje gång jag dammsuger så slipper jag bli så arg på den. jäklar vad städat det kommer bli här framöver =)

väcktes imorse (min lediga dag och sovmorgon så klart) klockan innan åtta av werner, tack det va snällt =) inte kunde jag somna om heller. tydligen hade jag påstått att jag skulle gå upp klockan fem och packa och städa, eftersom fem på morgonen tydligen är min nya innetid att vakna på. jag ljög. men nu är jag iaf färdigpackad till FUM, hejja mej. så jaja, tack werner din dumming.

dessutom har jag hunnit skvallra med lillebror, den riktiga (alltså, den som hör till familjen, nä min familj... men fan, anders/tjernobyl alltså). han är rar den, lille pallvern. hihi. knäppo. <3

nä, sammanställning av alkoholutbildningsutvärderingarna och protokollskriving från förspelsmöte. lovly morning it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0