krocket

åå vilken bra dag =) hela dan va faktiskt bra.

fick juh hur mycket som helst gjort innan som sagt, till och med lyckats fått telefonen att funka igen tror jag... men den är fortfarande dum i huvet och skickar ett meddelande som inte finns. men jag skiter i det nu

vi tror att vi lyckades få rätt bromsklossar, men vi vet iaf att han som vi köpte dom av har monterat en IKEAskohylla upp och ner. han berättade det för oss för att vi inte skulle känna oss så dumma, det gjorde vi ändå. han höll med när han hörde tälthistorien (den från chappen när vi satte upp tältet fel tre gånger....) men vi bjöd på den.

sen åt vi på donken, jag fick så klart ont i magen men konstaterade att jag nog borde fått det med tanke på att det va dagens första mat, och det va inte så värst gott ens en gång. så sen åkte vi och handlade, proviva nya smaker, rädisor och äpplen. MUMS MUMS MUMS. det plus att werner har köpt citoner till mej, värsta grejen, mat för hela veckan =)

efter det va det dags för krocket. ett jävla skit spel. jag kom tvåa två gånger iaf, tjooohoo. jag är typ bäst. linn vann hela tiden, men det är nog för att hon är förskolelärare. såna har förtur på sånt därnt. det roligaste är att vi alla tre är så skadeglada och dåliga förlorare, så stackarn som satt på balkongen fick nog höra fler svordomar än önskat. men skoj va det.

och nu är det hemma sängkväll, ska skriva protokoll och eventuellt somna tidigt om jag har tur. för sen blire inte så mycket sömn på ett par dar har jag en känsla av. såna där partiträffar brukar inte direkt va kända för det.

sä där, nu fick jag ett sms av sofie som hon skickade klockan två. heja telefonen, far åt helvete. vart är min träslev?!?!
det är massa sand från åhus i batteriet, det lär juh va nyttigt... "jag har större pille än va du har, så det så"  fint KA, tack för den vackra välkomsttexten.. va väl bara ett halvår sen du skrev dit den... borde nog stänga av mobilen oftare kanske.. vill den funka nu kanske. nä, kuktelefonen ska fortfarande skicka ett jävla sms. ÅÅÅÅ MAJJ FAKKIN GAAAD. jag skiter i't, jag är väl inte anträffbar då. hortelefon.

Kommentarer
Postat av: JäNeT

Gumman, du är för skön!<3



Tänkte tilldela lite "nytt"

Min sommarblogg- Skandaler i sandaler! ParTey!

kanske är fler som uppskatta den, så länka gärna! <3



http://amaizon.blogg.se/partey

http://amaizon.blogg.se/rocknroll

http://amaizon.blogg.se/radion



Löv ya<3



//Din

2009-05-20 @ 12:44:18
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: erica

ååå, hemlängtan delux bara sköljde över mej!sommarskandaler i västerås, bästa ever! damn it, jag ska lusläsa den varje dag =)puss puss puss

2009-05-21 @ 09:28:33
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0