mamma fixar

jäpp, mattias fyller trettio på lördag, och eftersom jag är på gotland då hinner jag inte blogga om det då.
och eftersom jag inte hade några bilder så fixade mamma snabbt några stycken, så jag väljer väl två av dom också =)

grattis mattias på 30årsdagen, i förskott =) kramkramkram

jag har ingen aning om varifrån bilderna kommer eller hur gammal gossen är, men jag antar att mamma har valt dom med omsorg, så alla frågor hänvisas till min mutti á lá prutti

men bra söt bäbis va han iaf, 70talets bäbiskläder rules the world =)


det ser ut som han är på båten helsingborg - helsingör
.... och att 80talet gjort éntre i garderoben =)

grattis igen, till både hanna och mattias.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den första bilden är tagen i april 1980, Mattias är alltså 11 månader och den är tagen i Skara. Storstaden som han föddes i. Den andra bilden är från 1985, och mycket riktigt tagen när vi turade. Närmare bestämt strax efter att han satt fart på en snurrfåtölj som en mindre glad medelålders affärsresandes satt i.

2009-05-21 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0