meh!

måste han vara så söt?

datum är bestämt för flytten iaf, helgen efter midsommar leker vi flyttleken. midsommar bestämde werner nästan själv att vi är i västerås och hälsar på mina föräldrar, bland annat. men jag känner mej trygg med att ak och jeanette kanske hittar på nått äventyr att följa med på? =) pretty pleeeeease? =)

hihihihiiii. aa, jag tycker om honom, han är så knäpp. på ett väldigt bra sätt, men likväl väldigt knäpp =)
söt är den fan också. damn it.

vatten över huvet, ute på djupt vatten eller hal/tunn is... det finns många såna där varningsgrejer som har med vatten att göra. typ så skulle det här kunna vara. det är inte helt genomtänk (inte alls faktiskt) att flytta ihop med nån man har träffat i några veckor (även om man så klart har känt varandra i nåra år). men vatten är juh livsnödvändigt... och för mej känns det ganska livnödvändigt att testa såna här saker.bananskalsglidgrejer. alla borde testa att bli spontansambos hahaa =) vad är det värsta som kan hända liksom?

nää, nu vill jag kramas med honom. eller så ska jag sova. snart kan jag göra både och. men inte ikväll.

puss god natt

Kommentarer
Postat av: Ak

Midsommar ska firas :) snackade med Diana och folket idag och vi tänkte kanske köra lite grillning och fest hemma hos Annica.. Men så har jag pratat med jeanette också och hon sa att dom skulle vara ute hos hennes mamma. Hon får ju låna huset. Men nått hittar vi på såklart ;) Faaan vad kul att du kommer hem till midsommar vad glad jag blev :D

2009-05-26 @ 18:02:58
URL: http://annkristin86.blogspot.com/
Postat av: Linn

Kommer bli skit bra:D go for it! puss

2009-05-26 @ 18:34:00
Postat av: Hannah

Asch man lever ju bara en gång och man vet ju aldrig när nåt hemskt kan hända så då får man ju surfa på den braiga känslan! (och vadårå, jag och fredrik bestämde oss för att bo ihop efter att inte ens ha känt varandra i ett år, så där har ni faktiskt försprång :)) jag tycker du gör helt rätt wieee :D

2009-05-27 @ 00:53:14
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0