men snälla nej nej

hahaha, som min kära fröken nywertz påpekade finns det en till sak som hände i khm igår. förlåt olle och lellen, men här har ni vår bekännelse hahaha

efterfesten eller vad man ska säga va hemma hos lellen och olle. jag och jennie kom på samtidigt att vi va kissiga så vi gick så klart in tillsammans, inga konstigeheter. jag får gå först, även fast jennie är megakissig, men så är hon juh en så bra vän som ställer upp för sina kompisar =) det är bara det att när jag ska sätta mej kommer jag på nått sätt åt toalocket så att det stängs samtidigt som jag sätter mej.

jennie tror av nån anledning att jag inte ska märka detta, att jag sitter på toalocket och ropar snabbt: nej nej nej, vänta!
jag börjar skratta som tusan, knäppo som inte tror att jag ska märka nått. det är dock inte så smart att skratta när man är kissnödig, så det blir snabbt upp och försöka få väck toalocket.

vad händer då? jo, så klart åker hela jäkla sitsen av och ramlar ner på golvet. paniiiik! skrattar som en galning och kan kanppt stå på benen, jennie hoppar omkring och bönar och ber att hon ska sluta skratta, hon pallar inte längre säger hon.

jag försöker få fast sitsen, men skrattar, tappar balansen och dånar rakt in i duschkabinen. nu jäklar får det va nog, mitt i allt skrattande så kommer jag till sist upp på toan och kan göra det jag ska. då ser jag att jennie fortfarande asgarvar. why? jo, självklart ha en del av duschkabinen trillat dän och ligger och skräpar på golvet, som för att håna oss.

jennie är den som kläcker alla underbara "nej nej, snälla, nej nej" stönande, där hon står med benen i kors lite lätt framåtböjd och skrattar.

jag har glömt hälften av allt roligt som hände där inne, det är lite dimmigt kan vi säga, på grund av blåbärssyltsvodkan och fyllesamtalen. jennie får lägga till det som jag ine minns =)

nu ska jag göra mej i ordning för kvällen, tjohooo =) jag ser lite grann fram emot det, men det beror nog mest på jennie och att hon tycker det ska bli så skoj. =) sånt smittar har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0