pärlor

nu är jag hemma från karlshamn igen, gött mos. det va juh askul igår, och vodkan smakade megabra =) även fast alla tyckte att jag blandade för starkt, men va faaan. blannvann är ju dyrt så här års =P

jag och danish hittade det roligaste namnet på hela veckan, von knorring. hurra! man kan ha asroligt åt det, om nån undrar. stackars kille, säkert asbra på alla sätt och vis, men ändå så chanslös hahaha.

så här tusen fyllesamtal senare... joo, ganska kär är jag nog. kanske, jag vet inte riktigt, just nu saknar jag honom mest. undrar om han har en susning om va han sa igår, haha. jaja, jag står fast vid mitt iaf, det jag kommer ihåg. och det vore väl för fint om det va sant som han sa =) knäppa människa.

jag fryser damn it, jag vill mysa ner mej i sängen med alla kuddar och filtar och gärna ett stycke werner också. men nu går juh inte det. och dessutom måste jag kolla på schlagerskiten ikväll, för det har jag lovat jennie. det är alltid roligt att leka med jennie, men det där med schlagern vettifasiken. men det va ganska roligt den gången för flera år sen när det va hon och jag och linn och vicke som glodde. misstänker dock att det va sällskapet som gjorde det =) tur att det kommer bra sånt i kväll också. annars jävlar, då dyngar jag ner mej nå fruktansvärt och simmar till gotland.

hur tusan kan man möblera om här? det blir en liten kluring att lösa känner jag, men fortfarande sjukt skoj. men vad ska mamma säga? =P

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna Månsson

Om du ska simma till Gotland, får jag följa med då?

2009-05-16 @ 20:33:10
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: erica

anna: så klart du får =)har du simfötter att låna ut?

2009-05-17 @ 11:13:43
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0