quasiwiener

vilken knäpp helg, helt underbar för det mesta =)

några ord om efter-fum då:
störd bil. galet litet bagageutrymme. karlshamn. fortkörning. growlande ida. vanlig fruktsallad. sjukt varm båt. sjukt tråkig båt. söt pojke PUSSAS. lägenhet. öl. sardinburkssamkväm. mysmysmys. visby sightseeing = bolaget. möte börjar. möte slutar. ensam laägenhet. trött pojke. TOFFLA?!! frukost, för tidigt. möte. bakismänniskor. mer möte. uppror. fulaste dockan i världen. bankett. köttiga fingrar. öl. öl. öl. sofie blir quasiwiener. magont av skratt. stängd kår, larmad stängd kår. promenad på ca tusen mil. sovsal. öl.öl.öl. tillbaka till lägenhet, stupid gotland. frimärkssovning. vakna tidigt. sova mer, snälla? nej, packa. damn it! taxi. gäsp gäsp. frulle. möte. färdigt möte. kubb, jag är sämst utan linn. glass mums mums mums. segtrött. båten igen. mat, POTATIS FTW! barnprat. 21 stycken tändstift, nej tack. 1? 3? i mars. nä. ännu trångare bil. mer bagage. tetrispojkar bra att ha. brumbrumbrum. p3 verklighet, konstigt skit. jag ser nått grönt. vilse i karlshamn, stupid väg. hemma, äntligen! men ensam, kom hiiiiiiit.

för er som missade sofie göra quasiwiener (en jätteläskig parodi på werner), be henne göra den för er nästa gång ni ser henne. jag har fan aldrig garvat så mycket i hela mitt liv, typ. werner, jag, lillebror och ida hade träningsvärk i magen dan efter, fy faaan =) det går inte att beskriva, det blir liksom inte ens hälften så roligt. hon är så störd den dära sofie =)

massa skoj va det iaf hela helgen, och massa mys och massa pussar. tror att vi bestämde nån gång att werner flyttar hit midsommarhelgen, vilket gör att jag är i skåne då alltså. vad hittar vi på då? jag vill leka midsommarleken med er allihopa, kan vi fixa det tror ni, mitt älskade favvopack around?

nu ska jag kolla på den värsta skiten som sänds på tv för tillfället, momma's boy. det är så jävla sjukt, sitter med uppspärrade ögon hela tiden och undrar om det ens kan vara sant? galet ärkedåligt. men ganska bra att spiken i kistan för tesen "amerikaner är dumma i huvet" är så nerspikad som nått kan vara.

kom hit och mys nu damn it. stupid streckgubbe!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad händer på midsommar? :)

Jag är hemma i Sverige, ska inte till London förrän sista helgen i Juni :P

2009-05-25 @ 23:02:34
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: erica

vet inte! det va därför jag undrade =) jag har inte hört ett skit. men nu har vi bestämt att vi ska upp till mina föräldrar den helgen, så skåne blir erica- fritt tyvärr =/

2009-05-25 @ 23:20:32
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0