rubriklöst

håhåjaja

igår va en knäpp dag. började tidigt, slutade sent som attan. blev klippt, och frisören sa att jag va söt i mittbena. nej tack sa jag. men nu är det långa rövardotterhåret borta iaf. inga större förändringar i övrigt, ser ut på samma sätt som jag gjort sen lekis =) ett vinnande koncept man inte ändrar på i första taget hahah

idag, om ganska många timmar ska jag få pussas och kramas, det gör mej glad =)

innan dess ska jag försöka komma ihåg att
- hämta luftwaffen hos pålen (så kallar vi madrassen som vi sov på i örebro)
- hämta KAs kalender som snart är min på kåren
- köpa frukt till fruktsalladen, misstänker att jag är den som har mest tid över, säkert flera minuter =)
- packa, och komma ihåg att ta med mej allt jag behöver
- komma på hur i hela fridens namn jag ska få bort luggen ur ögonen på ett bra sätt
- plugga lite (nä, jag ljuger, det kommer jag inte ens försöka göra)
- hämta tvätten ur tvättstugan som jag fick gå upp astidigt för att lägga där

jag vill pussas nu. stupid. och jag behöver nya skor, for real. alla min skor är fula eller dumma eller vinterskor. jag vill inte ha dom. ge mej nya, tusen stycken helst!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är så produktiv hela tiden, det mesta jag tampas med är gigantiskt pussel att få in alla mina grejer där vi ska bo. Och VART I HELA FRIDEN ska jag ha mina skooooor?! Just nu bor de i en låda. Jag vill inte att de ska bo i en låda :( Hoppas ni har kul på gotland!

2009-05-21 @ 13:10:08
Postat av: erica

mina skor bor också i en låda, jag hatar det överallt annat.



produktiv känns som ett relativt begrepp hahah =P man gör vad man kan =)

2009-05-21 @ 15:20:16
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0