rutmönster

jag överlevde faktiskt kvällen ganska bra. det sved i både ögon och öron efter en stund, men det funkade. härligt att kalle och emeile va lika bittra som jag imellanåt =) "det här är juh europas musikelit" eller va det va han sa, den dära kalle. haha. och emelie som ska ställa upp nästa år och bara stå och gapa, bra bra skit =)

mitt och jennies poängsystem funkade ganska bra iaf, vi hade juh röstat fram norge som etta.. mest för att han va så toksöt, och hade söta kläder, och kunde spela fiol, vicken kille liksom! och låten va väl helt okej bra den med =)

och så kunde jag inte sova när jag kom hem, fy för tusan. astrött va jag, ögonen gick i kors typ, men inte hjälpte det. det saknades nått, nått som va för långt bort för en kram. blä. och sen vaknade jag fakkin kvart i fem på morgonen och kunde inte somna om! helt hopplöst. efter lite sms:ande med min blivande sambo (hahha, fortfarande tveksamt om det händer men sjukt skoj vore det) rullade jag in mot väggen och somnade till slut.

när jag vaknar på morgonen av sms- signalen upptäcker jag nått väldans dumt. nämligen att jag i sömnen har lutat min panna mot väggen, inte en liten del utan hela pannan. min vägg har gipsväv på sej. av det får man rutmönster i skinnet om man lutar sej för länge mot det. jag såg ut som en kassler i hela pannan. så jävla vackert. va trots allt lite tacksam för att jag sov själv så att ingen fick se detta underbara stolta ögonblick i mitt liv.

nää, nu ska jag ut i solen och bli megabruuuun. tror jag ska läsa till och med, va ett tag sen jag höll i en bok som inte va astråkig. vill nån följa med?

puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anna Månsson

var ligger du?

2009-05-17 @ 11:56:25
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: erica

vi låg i parken mellan korridorerna och högskolan, blev attackerade av två fjortisfyllon och gick hem när det började blåsa =)

2009-05-17 @ 15:53:23
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0