smilgrop

när jag va mindre hade jag två, men en försvann på vägen. jag har alltid undrat var den är nu? kommer den tillbaka, pölsa har sagt att om man älskar någon tillräckligt mycket så kommer den tillbaka till en. hoppas den förvarnar.

och nu hinner jag inte skriva mer för nu säger pålen att vi ska till bussen om tio minuter och här sitter jag i duschhandduken och slöar.

skulle bara säga att... att.. jag är sjukt sugen på att flytta och det stör min sinnesro att jag inte riktigt kan göra det även om det låter så bra på alla sätt. men det är ganska skoj att drömma också. nä jag ljög, jag vill inte drömma, jag vill göra på riktigt. det är mer min grej. en spontanflytt till köpenhamn, hur ball hade inte det vart. eller göteborg då, om vi nu skulle börja där... =P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har faktiskt inopererat en (men det var för att födelsemärke togs bort - och att ärret kan förväxlas med en smilgrop)

2009-05-14 @ 15:52:21
Postat av: Ak

Jag är på till gbg gumman. Vad sägs ska vi bli rommies ;)

2009-05-15 @ 15:04:07
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0